Mistä löydän infoa itä-suomen puolen tulevista koiranäyttelyistä?? Aloitin harrastuksen nyt syksyllä ja haluan käyttää ajureitani kehässä vielä jatkossakin. Jos joku ystävällinen kertoisi?
Koiranäyttelyitä tulossa itä-suomessa?
7
1055
Vastaukset
- Heta,
www.kennelliito.fi
- rapuri
ei löydy kennelliitosta kuin kansainvälisi tai erikoisnäyttelyitä. Ei tunnu olevan kuin etelä-suomen ja länsi-suomen tapahtumia, ja vain suurimmat sellaiset.
- musta hattu
Jos tosissasi haluat ajurin, käy metsästysajan ulkopuolella näyttelyissä. Kuljeta ahkerasti metsässä, ainakin 2 kertaa viikossa.
- aloittaja..
en kiitos tarvitse neuvoja ajurin kasvattamiseen. Totean nyt yleisesti että omistan kaksi hyvää ajavaa koiraa, joiden kanssa käyn säännöllisesti metsällä sekä lenkkeilytän ja olen koirieni kanssa. Näyttelyt ovat uusi harrastus ja mahdollisuuden mukaan haluan osallistua...
- sipiria
aloittaja.. kirjoitti:
en kiitos tarvitse neuvoja ajurin kasvattamiseen. Totean nyt yleisesti että omistan kaksi hyvää ajavaa koiraa, joiden kanssa käyn säännöllisesti metsällä sekä lenkkeilytän ja olen koirieni kanssa. Näyttelyt ovat uusi harrastus ja mahdollisuuden mukaan haluan osallistua...
Liity Kennelliton jäseneksi, saat Koiramme lehdestä näyttelypaikat, lehti tulee jäsenille. Nykyisin lehteä taitaa olla myynnissä lehtipisteissä.
- piiu
sipiria kirjoitti:
Liity Kennelliton jäseneksi, saat Koiramme lehdestä näyttelypaikat, lehti tulee jäsenille. Nykyisin lehteä taitaa olla myynnissä lehtipisteissä.
Olen kennelliiton jäsen.
- itäsuomessa
piiu kirjoitti:
Olen kennelliiton jäsen.
Eli kennlliiton sivuilla on linkki
http://www.kennelliitto.fi/FI/toiminta/nayttelyt/
Josta näet seuraavat näyttelyt.
Sieltä taitaa löytyä eri linkiestä KV, KR ja ryhmänäyttelyt omista linkeistä, josta katsot paikkakunnan mukaan. Tietenkin myös koiramme lehdissä on takana näyttelyiden ilmoitukset. Näyttelyt on ihan mukava harrastus metsästyksen ohella. Meillä myös harrastetaan molempia, vaikka nyt onkin metsästyksen ajaksi näyttelyt siirretty keväälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1794757Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä402536- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811348
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321193Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451180Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887