Minkäkokoisen matkalaukun otat yleensä mukaan viikon rantalomareisulle?
Matkalaukun koko
6
1792
Vastaukset
- "ei-kaikkein-suurinta-...
Samsonite. Sinne mahtuu viikoksi lapsen ja aikuisen vaatteet ja jokunen kenkäpari. Käsimatkatavaroihin sitten vielä osa vaatteista, hiustenkuivaaja/kiharrin, ja ne kosmetiikkatuotteet, joita ei nesteisiin lueta. Isommat pullot isompaan matkalaukkuun ja välttämättömimmät sinne litrapussiin (mm. hammastahna). Se "ei-kaikkein-suurinta-kokoa-oleva" on helpompi naisenkin kantaa, täpötäynnä olevana se painaa sen 20 kg.
- alkup.
Eli noin 70 litrainen?
- kerrotko
että mitkä ovat kosmetiikkaa joita ei tarviste laittaa muovipussiin vaan voi jättää näyttämättä turvatarkastuksessa? Ja tiesitkö että esim. Kanarian matkoilla esim.Finnamtkoilla max 15 kg matkatavaraa eli 5 kg meni yli?
- minulla on
sillä minulla vain reppu,hamamstahna ja passi. Ja matkalaukun koko voi olla ihan mikä vaan ja pieneen mahtuu vähän ja isoon mahtuu paljon...ymmärsitkö?
- Zelma
Itse ostin juurikin ensi kesää varten viikon lomalle samsoniten matkalaukun.Oliskohan tilavuus ollut n.85litraa...ulkomitat muistaakseni 55cm x 80cm.Näyttää kovin tilavalta ja värikin aivan ihana bubble gum=) hyvää matkaa sinulle!
- delseyn laukku
Tulin juuri viikon reissulta ja Delseyn 63-litrainen laukku oli juuri sopivan kokoinen. Kotimatkalla tosin painoi 19kg, joten tuliaisten kanssa kannattaa hieman laskeskella niiden painoa jo ostaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810