uusi päivä, uudet kujeet kaapelilla

dnalnif

minulla on nyt ollut soneran kaapeli käytössä vajat viikon ja yhteys ei toimi. nettisivut eivät avaudu ja windows herjaa tuntemattomasta yhteydestä. modemini on wlan reititin motorola, soneralta on käynyt mies mittaamassa linjaa ja sanonut että arvo täsmää soneran raja-arvoihin.

nyt kun netti välillä toimii niin sitten se voi toimia joko kokopäivän tai sitten ei ollenkaan. on hauska aina aamulla avata kone kun ei tiedä mitä tulee vastaan!

5

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veijalainen

soneran laitteet eivät toimi näköjään missään, sinuna minä irtisanoisin välittömästi soneran ja liittyisin elisan tai dna:han toimivaan myy motorola tarjoustalossa.

• tuttu X

näinkö kauan jaksoit tapella DNA:n ADSL:n kanssa?
        ihmettelen suuresti.

• FINLAND

yhetys pätkii jos modeemissa on väärät arvot tai jos koneen arvot ei tuo operaattorin määrittelemiä arvoja. kaapelilaajakaista asiat ovat hankalia sillä niissä tarvitaan paljon teknistä tietoa ja jopa laskuoppia että saadaan taajuudet ja kanavat oikeaksi, modeemin kanavat saat niinkin helposti kun soittamalla talonyhtiöösi.

• veegee ni

talonyhtiö ei tiennyt mikä kanava kuuluu laittaa modeemiin. pistin kanavan 65 ja koko modeemi pamahi ja lisäksi repäisi vielä antenni kaapeleihin ison halkeaman, mutta ei se mitään kun vakuutus on kunnossa

• leoo888

jos asut vanhassa talossa jossa on vanhat kaapelit niin siinä tapauksessa linja voi katketa jos joku kirjautuu sinun verkkoosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6544
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6023
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2288
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1996
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1839
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe