jos olen tehnyt kotisivuni frontpagella,niin pystyykö siirtää ne esim tämän palvelun tarjoajan hotelliin.
Datamappi Perus
1 kpl com/net/org/info/eu verkkotunnus
5 sähköpostilaatikkoa à 50Mt
200 Mt kotisivutilaa
Liikennemäärä 5 Gt/kk
Ohjelmointiominaisuudet (PHP, Perl, CGI, SSI)
Shell-yhteys www-palvelujen kehitystä varten
Alidomainit ja salasanasuojatut www-sivut
Kävijätilastointi
MySQL-tietokannat (koko yhteensä 30 Mt)
Sähköpostin virustorjunta ja roskapostin suodatus
Lomavastaaja, aliakset ja edelleenohjaukset
Nopeat Suomessa sijaitsevat palvelimet
frontpagella tehdyt sivut
5
462
Vastaukset
- Höpö.
..tietenkään et voi käyttää niitä FrontPage-laajennuksia jotka vaativat nimenomaan Microsoftin palvelimen, koska tuolla on palvelimena Apache. Muutenhan ei ole mitään väliä millä ohjelmalla sivut tehdään.
Itse olen ollut erittäin tyytyväinen kyseiseen hotelliin.- ei voi olla
tyytyväinen jos on käyttänyt muita webhotellipalveluita
- sfhuyfdsydfuy
On mahdollista asentaa Frontpage-laajennuksia Apacheen. Monet webhotellitarjojat tekee sillä tavalla.
- Höpö.
ei voi olla kirjoitti:
tyytyväinen jos on käyttänyt muita webhotellipalveluita
Ihan mielenkiinnosta haluasin syitä tähän. Esimerkkejä siis.
- Höpö.
sfhuyfdsydfuy kirjoitti:
On mahdollista asentaa Frontpage-laajennuksia Apacheen. Monet webhotellitarjojat tekee sillä tavalla.
Jos on tarve frontpage laajennuksia käyttää, niin sitä kannattaa tietenkin kysyä hotellipaikan tarjoajalta ENNEN kuin kaupat tehdään. Jos tarvitsee eikä hotelli pysty niitä tarjoamaan, niin silloin ei tietenkään kannata tilata. Tai toisena vaihtoehtona kannattanee miettiä kannattaako sellaisia tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737