Kun äijä on tulossa tässä piakkoin Suomeen,
niin kysymys kuuluu, että onko ensimmäinen kerta kotimaamme kamaralla?
Jerry Lee Lewis
13
1876
Vastaukset
- anonyymi.raukka
ja viimeksi oli tulla mellakka turussa kun äijä teki oharit
- wiski kolalla
kyllä,taisi wiski äijälle maistua..hyvä levy,toi last man standing,ei siinä mitään.
- :a:
wiski kolalla kirjoitti:
kyllä,taisi wiski äijälle maistua..hyvä levy,toi last man standing,ei siinä mitään.
Eikös se ole Helsingissä jossain yökerhossa keikan soittanut 80-luvulla.
- kyllänäinjuu
:a: kirjoitti:
Eikös se ole Helsingissä jossain yökerhossa keikan soittanut 80-luvulla.
Hesperian yökerhossa, olikohan vuonna -90 huhtikuussa...?
- The Killer
kyllänäinjuu kirjoitti:
Hesperian yökerhossa, olikohan vuonna -90 huhtikuussa...?
Jerry kävi itseasiassa 90-luvun vaihteessa kahdestikin Hesperian yökerhossa soittamassa - näin molemmat keikat.
Tämän lisäksi Jerry Little Richard Chuck Berry soittivat Hartwall areenalla kimppakeikan muistaakseni vuonna 1997 - sielläkin olin. - ilman oharia
Olin katsomassa Jerry Lee Lewisia kuten moni muukin 1989, kun mies heitti huippukeikan Hesperia Night Clubissa.
- olin silloin 15v pentu
The Killer kirjoitti:
Jerry kävi itseasiassa 90-luvun vaihteessa kahdestikin Hesperian yökerhossa soittamassa - näin molemmat keikat.
Tämän lisäksi Jerry Little Richard Chuck Berry soittivat Hartwall areenalla kimppakeikan muistaakseni vuonna 1997 - sielläkin olin.Jes, oikein muistit, 24.7.1997 - se ei eräältä teiniltä unohdu ikinä vaikka biologinen isä olikin siellä mukana nolaamassa ja tahtia hidastamassa... *huoh* Mutta siellä oltiin!! :)
- JAMI96
Jerry Lee Lewis EI ole Rock - A - Billya ! Menepas kyselemaan ROCK -palstalta.
- nimenomaan
sitten väittänyt, että JLL soittaisi rockabillyä?
- the killer
Eipäs lokeroida musiikkityylejä liian ahtaisiin lokeroihin, kun ne eivät niihin kuitenkaan mahdu.
Jos ei 50-luvulla Sun Recordsilla levyttänyt artisti ole rockabillyä, niin mikä sitten on ? Olkoonkin että piano tuo soittoon erilaista lisäväriä, mutta ihan samoja aineksia Jerry soitossaan ammentaa kuin muutkin Sunin rockabilly-artistit.
- mathon
Vuonna 1977 Killer heitti kiertueen avajaiskeikan Helsingin Kulttuuritalolla. Silminnäkijöiden mukaan vieläpä tosi hyvän sellaisen. Odotan jännityksellä tuota huomista konserttia, ostin vielä kalleimmat liput.
- fghfgh.
Jep, itsellänikin kalleimmat myös. Rock!
- Selvis
fghfgh. kirjoitti:
Jep, itsellänikin kalleimmat myös. Rock!
ROCK'N'ROLL!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007