niin tietääkö kukaan onko mahdollista saada mistään tummennettua visiiriä tai peiliä minkä kävis tommoseen 50 euron max merkkiseen kypärää ostettu jostain maxi makasiinista vai onko niissä visiireissa yleensäkään isoja eroja??
tummennettu visiiri
7
3471
Vastaukset
- N=)
Osta kalvo visiiriin...tulee halvemmaksi ja varmasti löytyy noinkin halpaan kypärään.
http://www.superbikers.fi/index.php?page=shop.product_details&category_id=65&flypage=shop.flypage&product_id=1515&option=com_virtuemart&Itemid=40&vmcchk=1- ois
Siis onko sul v-can max...joku kypärä? Jos on nii käyppäs www.motorpower.fi. Sieltä saa kympillä kirkkaita sekä tummennettuja visiirejä kyseiseen kypärään. (itse tilasin myös sieltä omani)Mutta liike on vaan vantaalla ja tampereella joten jos et asu lähimaillakaan niin kannattaa tilata. Minä tein niin!
- tussilla
ton hintanen kypärä on sama ku vetäset lippiksen päähän, et kummiskaa tajuu pitää remmii kii. kunnon kypärään saat mitä haluut tajuut sen jo ostaessas sellasta
- varmaan täyttää vaatimukset
jos ei oo mitään asiaa
- Biltema halpa
Itseasiassa, Bilteman kypärä oli voittanu tiputustestit ... Toisena osapuolena tais olla joku Marushinin 500e kypärä :)
- biltemaan, hop
Biltema halpa kirjoitti:
Itseasiassa, Bilteman kypärä oli voittanu tiputustestit ... Toisena osapuolena tais olla joku Marushinin 500e kypärä :)
Itse suosittelisin myös Bilteman visiirejä.
- homonaama69 naxnax?
LUUUUUUU KURKKUUUUUUUUUN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696