clioa parempaa ei ole.

cliotoris

Clio taitaa ansaitusti kuulua maailman parhaimpien autojen kärkikastiin.
mun sanat ei riitä kertomaan mitä mä tunnen tätä automallia kohtaan. esimerkkinä voinen kuitenkin todeta.. hiotaan timanttia viimeiseen asti.. mutta mikä on se viimeiseen asti.. sen tietää vain ja ainoastaan RENAULT Clion omistajat.

4

1764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä hyvin

Aivan, muistan kyllä vielä hyvin itsekin kun sain hankittua ensimmäisen autoni. Sekin oli halpa ja pieni, mutta silloin se tuntui maailman parhaalta autolta, toki koska se oli oma.
      Siitä onkin jo aikaa vierähtänyt, kun se Fiat 600 minulla oli... oi niitä aikoja.

• cliotoris

kaikki 50 vikaa korjattua..
      Silloin clioni on taasen kuin härkä konsanaan.
      oikea seksipeto..

• kilo.

Clio on ajamista eikä korjaamista varten. Jos tahdot pohtia autoihin liittyviä filosofisia kysymyksiä, parantaa erektiotasi tai muuten vaan viettää vapaa-aikasi kädet öljyssä ja rystyset verillä, kannattaa ostaa joku 90-luvun tuonti-pemari, -audi tai -volkkari.

• Clio 16v
        kilo. kirjoitti:

Clio on ajamista eikä korjaamista varten. Jos tahdot pohtia autoihin liittyviä filosofisia kysymyksiä, parantaa erektiotasi tai muuten vaan viettää vapaa-aikasi kädet öljyssä ja rystyset verillä, kannattaa ostaa joku 90-luvun tuonti-pemari, -audi tai -volkkari.

Perjantaina sain itsekkin kokea Clion sisäisen pyhänhengen. Olin Helsingissä lähdössä kotia päin n. 4 aikaa aamuyöstä. Auto oli ollut parkissa (täysin sakkopaikalla) n. 5-tuntia. Yritin käynnistää.. Mitään ei kuulunut, siinä meinasi jo pala tulla kurkkuun, kun olisi pitäny ajaa kotia, yli 100 kilometriä, ja pakkastakin oli. No avasin konepellin ja tuijottelin tyhmänä moottoria, sitten jätin konepellin auki, ja menin käynnistämään autoa.. Heti lähti käyntiin! Pyhähenki kait heräsi, kun avasin konepellin, tai sitten helsingin hirveät mukulakivet olivat aiheuttaneet kosketushäiriöitä, who knows. Kotiin kuitenkin pääsin vielä sinä aamuna :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6204
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5693
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3214
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1749
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    Aihe