Nähtävästi sivut on jumissa, taas kerran.
Miten on, pidetäänkö chattihuoneessa, rupatteluhetki? Onko kiinnostusta?
Poistan tämän jos ei kukaan ei lämpene ehdotukselle.
Ja huone olisi tuo Tukikeskustelu huone.
Kirjaudun sinne nyt heti, ja perään saa tulla jos ja mikäli kiinnostusta on. Lupaan lausua siellä Eino Leinoa ja luen otteita viimeisimmistä päiväkirja merkinnöistäni.
tervetuloa:)
uudestaan
32
1700
Vastaukset
- yxitypy evk
Tukikeskustelu huone? Joko täällä on sellanenkin? :=))
Ja Eino Leinoa oon kuullut ihan tarpeeks. "Itseys on ihanin mahti, minkä sait sa syntymässä, älä anna ikinä pois"
Uuudet tuulet ois nyt paikallaan. Jotain enemmän hauskaa.
Ehkä Waffenin päiväkirjasta saisimme otteita :=))
Mut..kun.. ei pääse mihinkään chattiin :=((Et tiedäkkään mitä menetit, kun et saapunut:)))
Päiväkirjaani en sinulle uskalla paljastaa:))- yxitypy evk
Waffen-ss kirjoitti:
Et tiedäkkään mitä menetit, kun et saapunut:)))
Päiväkirjaani en sinulle uskalla paljastaa:))me juuri jutusteltiin... ja vähän tutusteltiinkin :=))
Ja kyllähän mä sen päiväkirjan sisällön tiedän.
Siellä on joka päivä:
Kunpa saisin nähdä yxitypyn joskus ihan livessä :=)))) yxitypy evk kirjoitti:
me juuri jutusteltiin... ja vähän tutusteltiinkin :=))
Ja kyllähän mä sen päiväkirjan sisällön tiedän.
Siellä on joka päivä:
Kunpa saisin nähdä yxitypyn joskus ihan livessä :=))))Niinkö siellä lukee:) Kuule, pidän päiväkirjaani aina hyvässä tallessa, useimmiten tyynyni alla. Kukaan ei tiedä mitä, siellä lukee..;)
- yxitypy evk
Waffen-ss kirjoitti:
Niinkö siellä lukee:) Kuule, pidän päiväkirjaani aina hyvässä tallessa, useimmiten tyynyni alla. Kukaan ei tiedä mitä, siellä lukee..;)
paikka päiväkirjalle.
Mä säilytän siellä vaan suuret setelit, jotka multa pitkät vain saa :=))
Jos et satu tietämään, niin sen päiväkirjan olen lukenut kannesta kanteen(huono piilopaikka)
Sanoisin... aika tylsää luettavaa...
Mutta... ainahan on vara parantaa :=)) yxitypy evk kirjoitti:
paikka päiväkirjalle.
Mä säilytän siellä vaan suuret setelit, jotka multa pitkät vain saa :=))
Jos et satu tietämään, niin sen päiväkirjan olen lukenut kannesta kanteen(huono piilopaikka)
Sanoisin... aika tylsää luettavaa...
Mutta... ainahan on vara parantaa :=))Noh noh, ei sitä noin vain lueta. Olet tainnut vain nähdä unta siitä kirjasta:)
Tylsä se ei ole missää tapauksessa. Se sisältää hyvinkin hekumallisia paljastuksia. On siinä yksi luku sinustakin:) Aivan lopussa tosin, mutta on kuitenkin. En tässä kaikkien kuullen paljasta mitäs sinusta lukee. Mutta osaat kyllä aavistaa.- yxitypy evk
Waffen-ss kirjoitti:
Noh noh, ei sitä noin vain lueta. Olet tainnut vain nähdä unta siitä kirjasta:)
Tylsä se ei ole missää tapauksessa. Se sisältää hyvinkin hekumallisia paljastuksia. On siinä yksi luku sinustakin:) Aivan lopussa tosin, mutta on kuitenkin. En tässä kaikkien kuullen paljasta mitäs sinusta lukee. Mutta osaat kyllä aavistaa.mikä se yks juttu minusta on.
Ai niin.. se juttu lopussa.
Sananlaskukinhan sen sanoo. Alku aina hankalaa, mut lopussa kiitos.. seisoo :=))
Kyllähän mä aavistan kaiken. Öitä Waffen, ja nää kauniita unia minusta taas :=))
ps. äläkä paljasta ainakaan sitä yhtä juttua meistä kenellekään :=)) yxitypy evk kirjoitti:
mikä se yks juttu minusta on.
Ai niin.. se juttu lopussa.
Sananlaskukinhan sen sanoo. Alku aina hankalaa, mut lopussa kiitos.. seisoo :=))
Kyllähän mä aavistan kaiken. Öitä Waffen, ja nää kauniita unia minusta taas :=))
ps. äläkä paljasta ainakaan sitä yhtä juttua meistä kenellekään :=))Sinullapa on hienoja sananlaskuja, aivan kuin tätä tilannetta varten säästelty. En todellakaan paljasta mitään, kuinka edes kehtaisin. :))
- käväisin.
Et sitten ollut siellä..
- lensi
Waffen-ss kirjoitti:
Kyllä minä olin, menit ehkä väärään paikkaan
pihalle. Toisella kerralla.. ;D
Hyvät yöt
- mutta kun
ei sinne päässyt :(
Terveisin: Eino Leinosta kiinnostunut ;D - yhtä hankalaa
Vai kulkeeko siellä juttu vilkkaammin, noin yleensä?
Ei tuo chatti toiminut kunnolla, mutta mikä estää uudelleen yrittämästä.
- että tota noin
jos jo eka kerralla puhuu pöppöä, toista kertaa ei tule . :D
- että tota noin
Waffen-ss kirjoitti:
Mitä puppua minä tällä kertaa olen höpissyt?:)
kuten nytkin. :D
Siinä pakitat heti lukemiset lapsille, Leinosta saisimme vain unia nähdä jne.
Ei tuu kesää. - taas kerran
Waffen-ss kirjoitti:
Mitä puppua minä tällä kertaa olen höpissyt?:)
Waffen hyvä mennyt puihin? ;D
- että tota noin
taas kerran kirjoitti:
ne oli oitis kaapissa supsuttamassa ja muut sai norkoilla pihalla. .D
taas kerran kirjoitti:
Olisitte tulleet vain huoneeseen, niin olisitte kuulleet:) Eipä näkynyt,ja ehkä tämä kertoo jo jotain.
Mutta katsotaan pääsettekö nyt sinne. Olen siellä ja katson kellosta aikaa. Älkää antako minun odottaa liian kauan, sillä ette kai halua tuottaa pettymystä minulle:)))- että tota noin
Waffen-ss kirjoitti:
Olisitte tulleet vain huoneeseen, niin olisitte kuulleet:) Eipä näkynyt,ja ehkä tämä kertoo jo jotain.
Mutta katsotaan pääsettekö nyt sinne. Olen siellä ja katson kellosta aikaa. Älkää antako minun odottaa liian kauan, sillä ette kai halua tuottaa pettymystä minulle:)))vai oikein kellosta aikaa? :)
Onko täällä enää ketään?
Yritin eilen päästä tänne mutta takkusta oli.
Kokeilin mennä sinne tukikeskustelu-chattiinkin, kesti kauan ennenkuin sivu aukesi. Listalla ei näkyny ketään. Euro-tanssitkin alkoi niin en sitten enää uudestaan käyny katsomassa.
Sun päiväkirjamerkinnät olis kiinnostanu kauheesti.Tämä tuntuu olevan siinä kunnossa mitä eilenkin. Ei pelitä kunnolla.
Todellakin se eilinen, se lataaminen kesti kauan. Eikä siellä voinut kunnolla keskustella, oli niin juntturassa koko systeemi.
Hitsin vitsi, ei toimi vieläkään tää palsta.
- mayanna
koko ajan. Viestit ei mee perille enää lyhkäsiinkään ketjuihin. Alkaa olla jo naurettavaa. Toimiiko muut palstat paremmin? Tästä keskustelusta päätellen chatti ei ainakaan..
- Ralli se on mun rattoni
Uudelleen,
jos luokses tulla voisin,
eilispäivän,
virheet korjaisin..
♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♪♪♪...
☺
*vislailee* ;D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768