Elikkäs, olemme nyt syksyllä menossa matkalle, viikoksi tai enemmäksi aikaa. Olen yrittänyt etsiä sopivaa matkakohdetta. Sopiva matkakohde tässä tapauksessa tarkoittaa lämmintä ja turvallista paikkaa. Hinta ei saisi yhdeltä hengeltä olla mitään 800 euron bombsia. Meitä lähtee neljä. Ja minä olen miettinyt Turkkia. Onko turkki TURVALLINEN matkakohde, ainakin lämmin se taitaapi olla :) auttakkees..
Minne matkalle, auttakaas!
Tyytttöö
2
460
Vastaukset
- mimitsu
On Turkki ihan turvallinen,ollut useamman kerran siellä ja tuntuu että tätä nykyä voi pamahtaa missä tahansa euroopassa.Turkissa myös halvemmat hinnat kuin esim Kreikassa joten sekin on ihan hyvä pointti.Oltiin muutama vko sitten Kyproksella ja lämmintä riitti mutta tuhottoman kallista,samat hinnat kun kotimaassa ja alko jo tuntua lompakossa koska syö ja juo ulkona monta kertaa pvässä.Kaupassakin käytiin mut eipä sitä silti kauheesti jaksanut lomalla kokkailla.Onnea matkan hankintaan.
- pettynyt
Turkki täysin paska maaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777