Agility vai super8

metästäjä jrh

ajattelin ostaa kymcon vai onko hyvä ostos ja vielä että kumman ostas kannattaako maksaa pelkästä näöstä 500e. ku ei muuta eroo oo. eli kumman ostas ja onhan ihan hyvä peus mopedi. paljo kulkee vakiona suoralla ja paljo kulutus. siis superissa

10

3054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajaja

itekki smaa ajttelin ja vielä lisäisin että paljoon hyytyy ylämäkeen eli onko vääntöä.

• eroja

Onhan niissä eroja, super 8:ssa halogeenivalot, 14" renkaat, tilavampi. Kiva ajella. Moottori on sama kuin agilityssä.

• Ajaja

onko taiwanilaiset laadukkaampi akuin kiinalaiset. ja minkä maalainen moottori on superissa. ja onko hyvä skootteri ku ajattelin ostaa että kuha pääsee metälle

• jepjep321456
        Ajaja kirjoitti:

onko taiwanilaiset laadukkaampi akuin kiinalaiset. ja minkä maalainen moottori on superissa. ja onko hyvä skootteri ku ajattelin ostaa että kuha pääsee metälle

Niin siis manner Kiinan tehtailta tulee ainakin Agility ja Super 8.

Tuolta löytyy kuvia tehtaasta:
        http://www.zendagi.jp/sub99.htm

Jos paikkukunta pitäisi tarkemmin veikata sanoin että Shanghai.

• Ajaja
        jepjep321456 kirjoitti:

Niin siis manner Kiinan tehtailta tulee ainakin Agility ja Super 8.

Tuolta löytyy kuvia tehtaasta:
        http://www.zendagi.jp/sub99.htm

Jos paikkukunta pitäisi tarkemmin veikata sanoin että Shanghai.

no onko tuo superi hyvä skootteri ku ajattelin ostaa. ja paljoa se kulkee suoralla ja ylämäkeen

• no minäb
        Ajaja kirjoitti:

no onko tuo superi hyvä skootteri ku ajattelin ostaa. ja paljoa se kulkee suoralla ja ylämäkeen

suomen lain mukaan mopot/skootterit saa kulkea 45kmh
        elikkä kyllä se vauhti on 45-50kmh.

• super8omistaja
        no minäb kirjoitti:

Hei. Hankin hupileluksi super 8 kuukausi sitten. Kiva ajella, tilava, kirkkaat halogeenit syksyn pimeyttä ajatellen, vie vähän bensaa. Kyytiinkin mahtuu toinen aikuinen )

• Ajaja
        no minäb kirjoitti:

hyytyykö tyyliin 20 ylämäessä niinku solikat ja kiihtyykö hyvin vakiona.eli onko hyvä ostos ku ei mitään romuja esim fude ja san remoja ostaa

• toni92
        Ajaja kirjoitti:

hyytyykö tyyliin 20 ylämäessä niinku solikat ja kiihtyykö hyvin vakiona.eli onko hyvä ostos ku ei mitään romuja esim fude ja san remoja ostaa

ittelläni on ollut kymco super 8 ny 2kk ja oon ollut tyytyväinen moneen asiaan ja pariin vähä nyrpiintynyt. mulla on kymcossa kuriton holkki ja kulkee 53 vakiona meni 47. yks päällä ajaessa kiihtyvyys on ihan hyvä mutta kun ajaa 2 päällä on kyllä kaupungissa liikenteen tukkona.mutta mun ei tarvitse olla porukoilta pyytämässä koko ajan bensa rahaa tankillisella ajan noin 300km

• Mjeix
        toni92 kirjoitti:

ittelläni on ollut kymco super 8 ny 2kk ja oon ollut tyytyväinen moneen asiaan ja pariin vähä nyrpiintynyt. mulla on kymcossa kuriton holkki ja kulkee 53 vakiona meni 47. yks päällä ajaessa kiihtyvyys on ihan hyvä mutta kun ajaa 2 päällä on kyllä kaupungissa liikenteen tukkona.mutta mun ei tarvitse olla porukoilta pyytämässä koko ajan bensa rahaa tankillisella ajan noin 300km

Jees eli 300km tankilisella? itellä menee just ja just 100km kun tankkaan vitosella (~3,4L) :S

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5870
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5373
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3054
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      41
      2143
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2098
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1666
    Aihe