Löytyykö rollarisivun lukijoileta Voodoo Lounge 2lp? Jos löytyy niin vastaappa tähän. Tarjoan hyväkuntoisesta kunnon hinnan tai jos raha ei kiinnosta niin jotain rollarimatskua voin vaihtaakin.
Voodoo Lounge 2lp
8
655
Vastaukset
- vonpote
löytyskö sulta muuta rollari tavaraa jota voisit vaihdella?dvd,cm tavaraa.vinyyleitä ei multa enään löydy.
- pate78
löytyy numero 407/5000. mutta ei ihan vähällä vaihdossa/ myynnissä. voit yrittää ehdottaa jotain. kattellaan sitten tuleeko kauppoja
- Stonesdiggari
Siis suora kauppa tai vaihto käy. Ehdota suoraa hintaa tai vaihtoa johonkin haluaamasi Stones-levyyn? sähköpostini: lysky@luukku.com
- tet
Mikä toi 407/5000 on, onks tosta levystä olemassa joku numeroitu versiokin??
- Love is strong
tet kirjoitti:
Mikä toi 407/5000 on, onks tosta levystä olemassa joku numeroitu versiokin??
Voodoo Loungen tuplalp:tä liikkuu jonkun verran ebay.llä Jenkeissä, sieltä omanikin hommasin. Hinnat pyörii 20-25 taalan välimaastossa. En tiedä onko levystä prässätty eurooppa/britti-versiota saatika painosmäärää.. Ken tietää niin kertokoon? Jos jollain on Stonesin Fort Licks laatikko lp-versiona niin ostaisin sen mielelläni ja maksan todella hyvän hinnan?
- tet
Love is strong kirjoitti:
Voodoo Loungen tuplalp:tä liikkuu jonkun verran ebay.llä Jenkeissä, sieltä omanikin hommasin. Hinnat pyörii 20-25 taalan välimaastossa. En tiedä onko levystä prässätty eurooppa/britti-versiota saatika painosmäärää.. Ken tietää niin kertokoon? Jos jollain on Stonesin Fort Licks laatikko lp-versiona niin ostaisin sen mielelläni ja maksan todella hyvän hinnan?
Mulla on britti versio ilman mitään numerointia, tai en ainakaan löydä sellaista. Enkä kyllä ole kuullutkaan et olis joku numeroitu olemassa! Olen ostanut vodoon Hesasta music hunterista aikoinaan
- Stonesdiggari
tet kirjoitti:
Mulla on britti versio ilman mitään numerointia, tai en ainakaan löydä sellaista. Enkä kyllä ole kuullutkaan et olis joku numeroitu olemassa! Olen ostanut vodoon Hesasta music hunterista aikoinaan
Mulla on Stonesin originaali-lp:tä, sinkkuja dvd:tä, videoita jne tarjota vaihtoon.
- tet
Stonesdiggari kirjoitti:
Mulla on Stonesin originaali-lp:tä, sinkkuja dvd:tä, videoita jne tarjota vaihtoon.
Ei ole vaihdettavissa. Pysyy kokoelmassa. Muutamia muita ois ylimääräisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061