Vastaisiko joku minulle miten onnistuu suhde Tuli Apinaan(mies) itse olen Tuli Kukko(nainen)
Kiitos vastauksista.
Kysymys
Kiireellinen
1
423
Vastaukset
- Tietäjä Iänikuinen
Tulikukko on aika äkäinen kiekuja. Mutta uudistumiskykyinen - joskus hän haluaa uudistaa paitsi puvuston, myös suhteensa, työpaikkansa ja toisen ihmisen rakenteita... viimeisin on tuskallisin teko. Tuliapina on myöskin ripeä poika. Apina voi kolhia kukon itsetuntoa - ja usein. Hurtti, hävytön huumori voi tuntua kukosta höyhenten nyppimiseltä hänen perseestään. Jos et ole arka, itsetuntosi on kohdallaan, sinulla on kivaa apianmiehesi kanssa. Varpaat hän sinulta varmasti talloo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777