Kirjoitin tälle palstalle eräs aika sitten sellaista sarjaa kuin "kalterin takaa"
En ole jatkanut kirjottamista tälle palstalle sen vuoksi koska olen työstämässä siitä kirjaa.
Kirja nimi on "Pyromaanin päiväkirja" jossa on otteita myös aidoista oikeudenpöytäkirjoista.
Jos olet joskus lukenut tätä kirjoittamaani sarjaa ja haluaisit jatkaa sen lukemista niin voit kertoa siitä sähköpostiini krimi@luukku.com
Terveisin "Kalterin takaa"
Kalterin takaa, kirjaksi
5
1360
Vastaukset
- haave
Olen itse parastaikaa vankilassa lusimassa
9 v kakkua, et tiedän jotain siitä, voitis
jutella siitä?- Mahdotonta
Missä vankilassa voi vanki olla internetissä?
Tietääkseni se ei ole edes mahdollista. - hanna
Mahdotonta kirjoitti:
Missä vankilassa voi vanki olla internetissä?
Tietääkseni se ei ole edes mahdollista.Vankilassa saa pitää kännykkää ja useassa kännykässä on netti. nettiä saa käyttää myös luvan kanssa yhteisissä tiloissa
- vangin äiti
hanna kirjoitti:
Vankilassa saa pitää kännykkää ja useassa kännykässä on netti. nettiä saa käyttää myös luvan kanssa yhteisissä tiloissa
VAnkilassa ei saa pitää kännykkää.
- Rupikulli runkkari
vangin äiti kirjoitti:
VAnkilassa ei saa pitää kännykkää.
Joo ,Vangin äiti on sen sinne salakuljettanut.!!::Paljonkohan vanginvartija saa palkkaa ??Jos 20 v. palvellut terveydenhoitaja saa 2400 Eu. Saako vanhempi vartija 2500 .Maybe !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982