Miksihän viimeaikoina kumman usein viestini ohjautuu vastaanottajan roskapostikansioon? Toiselta ei tule vastausta ja kysyttäessä ilmoittaa, ettei ole saanut koko viestiä..sitten löytääkin sen roskapostikansiostaan (jos ei ole jo tyhjentänyt sitä). Tätä on sattunut useamman kerran. Viestit on aivan tavallisia ja itselleni ei tule koskaan roskapostia...
en lähetä roskapostia...
4
602
Vastaukset
- on määritellyt
sinut roskapostin lähettäjäksi. Pyydä häntä tarkistamaan roskapostifiltterinsa asetukset.
Itse kerran vahingossa klikkasin erään yhteistyökumppanin roskapostinlähettäjäksi. Asia selvisi kun hän soitti ja tiedusteli, miksen vastaa hänen viesteihinsä. Nolo juttu.- never
entäs jos vastaanottaja on sellainen jolle en aikaisemmin ole lähettänyt viestiä, eikä hän tunne minua vielä..
- Mahdollista
never kirjoitti:
entäs jos vastaanottaja on sellainen jolle en aikaisemmin ole lähettänyt viestiä, eikä hän tunne minua vielä..
Että on laitettu säätö: merkkaa kaikki ositekirjasta löytymättömät lähettäjät roskapostiksi.
Minulle kävi kerran niin. Oli oletussäätönä, enkä sitä huomannut.
Melkein aina yrityksiin lähetämieni kirjeiden vastaukset tulee (spam) merkillä varustettuna.
Minun kirjeeni on siis luokiteltu spammiksi, mutta silti luettu ja vastattu.
Ihmettelen vain, että kehtaavat jättää spam-merkinnän vastaukseen. - ...............
Mahdollista kirjoitti:
Että on laitettu säätö: merkkaa kaikki ositekirjasta löytymättömät lähettäjät roskapostiksi.
Minulle kävi kerran niin. Oli oletussäätönä, enkä sitä huomannut.
Melkein aina yrityksiin lähetämieni kirjeiden vastaukset tulee (spam) merkillä varustettuna.
Minun kirjeeni on siis luokiteltu spammiksi, mutta silti luettu ja vastattu.
Ihmettelen vain, että kehtaavat jättää spam-merkinnän vastaukseen." Oli oletussäätönä,"
Ei muuten varmaan ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757