Mikähän vialla kun Focus puoltaa välillä oikealle?
Siis välillä, ei aina. Joskus alkaa kampeamaan ihan tosissaan mettään ja kun rattia kääntää hieman vasemmalle niin tuntuu että puoltaminen oikealle vain pahenee hetkellisesti ja sitten taas oikenee.
Oisko joki pusla/nivel väljä mutta mikä?
PS. Jarruttaessa ei puolla
Focus puoltaa
5
1104
Vastaukset
- fordprovo
Tää on selvä provo!!
Ford Mondeon ohjaus on automaailman huippua. Ei tälläistä ole tullut MISSÄÄN huoltohistoriassa esille. Joten menisitkö nauttimaan aamulääkkeesi ja polkaise mopo käyntiin ja amiksen aamutunnille!!- minä vai?
Kenelläkähän täällä on jäänyt lääkkeet ottamatta?...Oletko impannut liikaa bensaa, kun luetun ymmärtämisessä on noin pahasti häikkää? Siis FOCUS puoltaa.
On mulla Mondeokin, mutta se ei puolla, vaan menee kuin juna. On muuten muutenkin aivan eriluokan peli kuin -00 Focus, vaikka se onkin vm -95. Esim rengasmelu on Focuksessa jotain aivan käsittämätöntä. Ja ne kittisaumat...
- Puolamehu
Sama vika mulla
- Helppo_nakki
Pyydä herkistelemään jarrut. Taitaa oikea etupyörä jarrutella omaan tahtiin. Samalla kannattaa tarkastaa kaikki jarrut.
- Juha9876
Miten olisi etujousen tukilaakerin kunnon tarkistus. Saattaa naksua, kun kääntelee rattia.
Jos iskarit on vanhat (esim 150tkm ajettu), niin vaihtuu samalla työllä. Tukilaakeri itse on halvin osa tuossa hommassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767