Britney on läski?

hau5kaaj00

Iltalehdessä fitness trainer sanoo Britneyn olevan sopusuhtainen ja jotkut idiootit rääväsuut haukkuvat häntä läskiksi (http://www.cuzetus.com/2007/09/britney-spears-.html).

Koskeeko julkisuuden henkilöitä eri arvostelukriteerit: siinä missä tavis on normaali, julkkis on läski?

16

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anoreksian lisääntymistä

Luultavasti pelätään että anorektikot innostuu syömättömyyskuurille jos vähänkin pulleampaa ihmistä sanotaan lihavaksi. Siksi trainer oli varovainen lausunnoissaan.

Eihän Britney ole läheskään siinä kuosissa kuin bikinit vaatisivat, mutta ei nyt hurjan pulska. Ja verkkosukat peittää selluliitin.

• lavalla ja TVssä

bikinit päällä esiintyminen vaatisi tiukempaa vatsaa jne. Tavallisella tallaajalla britneyn kaltainen löysyys on normaalia.

• "Kaiken keskipisteessä...
        lavalla ja TVssä kirjoitti:

bikinit päällä esiintyminen vaatisi tiukempaa vatsaa jne. Tavallisella tallaajalla britneyn kaltainen löysyys on normaalia.

Jokaisella on personal traineri. Ei taida olla kaikilla, mutta näillä "kuumimmilla nimeillä" on.

Kriitikot myös ottivat puheeksi niin sanonotusti Britneyn vähäisen kuntoilun, mikä näkyi heidän silmissään.

Eli siis siellä halutaan, että tähdillä on kroppa loistavassa kunnossa. Jos vertaa joihinkin muihin naisiin, niin on aika vatsalihakset ja ovat muutenkin kuntoilleet.

Niin ja huom! Ne myös, jotka ovat olleet raskaana.

• näyttää ...

Heh, arvasin heti tuon kyseisen Britneyn esityksen nähtyäni, että kilokammoiset haukkuu Britneyä läskiksi. Mun mielestä taas Britneyn kroppa oli ainut hyvä asia ko. esityksessä. Tai siis minä ainakin katselen mieluummin kurvikasta naista kuin hammastikun muotoista. Täytyyhän naisella olla muotoja!!

• oops I eat it again..

Minusta on ihan oikein että Britneytä sanotaan läskiksi. Koska onhan se lihavampi kuin ennen. Kun kerran tuolla Ameriikassa on lähdetty sinne linjalle niin sillä linjalla pysyköön! Ei mitään myötätuntoa!

• liika...
        oops I eat it again.. kirjoitti:

Minusta on ihan oikein että Britneytä sanotaan läskiksi. Koska onhan se lihavampi kuin ennen. Kun kerran tuolla Ameriikassa on lähdetty sinne linjalle niin sillä linjalla pysyköön! Ei mitään myötätuntoa!

läski siihen bikiniin missä esiintyi. ja muutenkin muija heilui viina/lääke tokkurassa. voi pikku briitua.

• ok
        oops I eat it again.. kirjoitti:

Haista sinä mursu paska vaik se on nykyää kaunein nainen mitä oon nähny ku pudotti mut juu ei saa olla liian laiha se näyttää nii vitun rumalta

• Amen Plodtis

Julkkiksilla on eri kriteerit, varsinkin kun Britni on läskiintynyt pelkkää narttuuttaan!

• numero 1

ei tod oo läski vaa SÄ oot läski.

• outo juttu

Minun mielestäni Britneyllä on kaunis ja naisellinen vartalo. Vai oletteko sitä mieltä, että esim. Victoria Beckhamin vartalo on kauniimpi?? Nälkiintynyt tai miesmäisen lihaksikas vartalo ei ole tippaakaan kaunis. Mieluummin katson terveen näköistä ja kurvikasta naista bikineissä kuin puistattavaa luurankoa.

• asiahanoliniinettä

Nyt ei ollutkaan puhe siitä mitä sä tykkäät katella. Noihin bikineihin Briney oli liian lihava!!!

• lovedrug

Britney on ihan normaalin kokoinen. Ei mikään anorektikokaan, mutta ei todellakaan läski. Näyttää terveelliseltä nykyisesessä kropassa, mikä on ainoastaan hyvä asia.

• Tilastoscore

Paljonko Britney painaa?

• gfj

oisko jotain 120 kilooo....

• jfg

n. 65-70 kg.

• Brentty

Onko tietoa Britneyn pituudesta ja painosta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3584
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      255
      3532
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      388
      1247
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe