Ylä ja alakerrassa on juhlat. Huoneita on useita, ja niissä myös kuljetaan katsellen uteliaina kuka mitäkin niissä juttelee. Yksi miettii: mikä tuokin oikein luulee olevansa, ja toinen seuraa silmä tarkkana etsien pientä flirttiä keskustelijoiden suupielistä. Seinän takaa kantautuu riidan poikasta joka kuitenkin vaimenee hetkeksi, leimahtaen sopivan tilaisuuden tullen täyteen roihuun. Ja kaksi on salaa livistänyt kaappiinsa sulkien oven uteliaiden paheksuvilta katseilta. Tinanappi on ainoa joka hiljaa hiipii, vai onko vielä joku muukin? On varmaan, mutta ennen juhlaa ehtii laittamaan mailin frendille.
Joku myöhäinen vielä koputtaa, ja hänet laskettaan sisään. Ilta on vasta alussa.
Todella, sanon itselleni, tämä on hieno aloitus. Siitä hyvästä, sallikaa minun kutsua teidät kaikki vierailulle. Tervetuloa.
Kahden kerroksen väkeä..
32
4192
Vastaukset
Onko tässä tyhjässä talossa aaveita? jotka ovat vaipuneet ajatuksiinsa ja hiipivät sanomatta sanaakaan? Ei kai täällä kummittele, taidan vain kuvitella:)
- Yxitypy
Mä kuulin kyliltä että täällä on juhlat *pyyhkii märkiä lenkkareitaan eteisen mattoon*.
Mä tulin just lenkiltä. Voi.. täällähän on hienoa porukkaa! Kehtaako tänne lenkkivaatteissa ees tulla?
Kuules.. onko sulla yhtä kylmää kaljaa tarjota, kun janottaa? Pitäskö mun käydä vaihtamassa juhlakuteet, kun muut näkyy olevan niin hienoissa hepenissä?Ei täällä muita hienoja ole kuin itse illan isäntä:)
*suoristaa krakaa*
Köh.köh.. Tule sellaisena kuin olet, se riittää minulle. Asiasta kolmanteen, mikäs ihmeen lenkki aika se tämä on? Ettet vain poikennut lähi krouvissa?- Yxitypy
Waffen-ss kirjoitti:
Ei täällä muita hienoja ole kuin itse illan isäntä:)
*suoristaa krakaa*
Köh.köh.. Tule sellaisena kuin olet, se riittää minulle. Asiasta kolmanteen, mikäs ihmeen lenkki aika se tämä on? Ettet vain poikennut lähi krouvissa?kun kävin testaamassa uudet lenkkarit. Hyvät olivat, vaikka kalliit.
Mulla kun ei menen autoon rahaa, sijoitan ne hyviin lenkkareihin :=)
Menes nyt hyvä mies laittamaan jotain rennompaa päälles. Sinähän kuristut tuohon krakaas.
Onko tuolla yläkerrassa sulla karaokelaitteet?
Mä haluaisin nyt laulaa vaikka suurista seteleistä, jotka pitkät vain saa :=)) Yxitypy kirjoitti:
kun kävin testaamassa uudet lenkkarit. Hyvät olivat, vaikka kalliit.
Mulla kun ei menen autoon rahaa, sijoitan ne hyviin lenkkareihin :=)
Menes nyt hyvä mies laittamaan jotain rennompaa päälles. Sinähän kuristut tuohon krakaas.
Onko tuolla yläkerrassa sulla karaokelaitteet?
Mä haluaisin nyt laulaa vaikka suurista seteleistä, jotka pitkät vain saa :=))Kyllä sieltä soitto pelit löytyy. Tosin eivät aivan viimeisintä huutoa, mutta heleä äänesi korjaa sen puutteen:)
Auto vie tosiaan tuhottomasti rahaa. Mutta ilmankaan en tule toimeen, joten pakko sitä on pitää. Onko sinulla edes korttia?- Yxitypy
Waffen-ss kirjoitti:
Kyllä sieltä soitto pelit löytyy. Tosin eivät aivan viimeisintä huutoa, mutta heleä äänesi korjaa sen puutteen:)
Auto vie tosiaan tuhottomasti rahaa. Mutta ilmankaan en tule toimeen, joten pakko sitä on pitää. Onko sinulla edes korttia?viimeks tänään kyllä kävin autolla kaupungilla, mutta työmatkat kuljen kävellen.
Hyvä kun sun bileissä on karaokelaitteet. *alkaa laulamaan* Hei... eikö näihin sais yhtään enempää voluumia?
- vinlux
Täällähän sitä "Unelmien poikamies palstalla"-sarjaa filmataan, olenko oikeassa kerroksessa?
Joko kaikki 25 daamia ovat saapuneet ja esittäytyneet? Mikä oli ensivaikutelmanne? Joko he saivat kuulla otteita päiväkirjastanne ja ruislinnun laulua korvissaan nähden tähkäpäänne yllä täysikuun?
Aiotteko jaksaa sarjan viimeiseen jaksoon asti?Kerros on oikea ja peremmälle vain siitä. Kaikki eivät ole esittäytyneet, mutta enköhän piakkoin pääse tutustumaan heidän parhaimpiin puoliinsa;)
En tiedä olenko unohtanut mainita, mutta elämäni koki kohtalokkaan käänteen kirjoittaessani päiväkirjaani. Tämä päiväkirjani jota aloitin kirjoittamaan suurisanaiseen ja hiukan omahyväiseen tapaani, on äkkiä ryöstäytynyt niille alueille, missä tunteiden käyrä kohoaa korkeuksiin. Olen istunut tunteja kirjani kanssa kahden ja miettinyt pitäisikö minun häveliäisyytäni deletoitava eräitä kohtauksia. Mutta en vielä ole päättänyt.
Viimeiseen jaksoon ja viimeiseen kirjaimeen, se olkoon mottoni:)- vinlux
Waffen-ss kirjoitti:
Kerros on oikea ja peremmälle vain siitä. Kaikki eivät ole esittäytyneet, mutta enköhän piakkoin pääse tutustumaan heidän parhaimpiin puoliinsa;)
En tiedä olenko unohtanut mainita, mutta elämäni koki kohtalokkaan käänteen kirjoittaessani päiväkirjaani. Tämä päiväkirjani jota aloitin kirjoittamaan suurisanaiseen ja hiukan omahyväiseen tapaani, on äkkiä ryöstäytynyt niille alueille, missä tunteiden käyrä kohoaa korkeuksiin. Olen istunut tunteja kirjani kanssa kahden ja miettinyt pitäisikö minun häveliäisyytäni deletoitava eräitä kohtauksia. Mutta en vielä ole päättänyt.
Viimeiseen jaksoon ja viimeiseen kirjaimeen, se olkoon mottoni:)Miten luulette selviävänne tunteiden käyränne kanssa, nythän filmataan vasta ensimmäistä jaksoa eikä pudotuspeli ole edes alkanut.
Millaisia toiveita teillä on unelmadaaminne suhteen, luultavasti pelkkä paperinmaku ei riitä? vinlux kirjoitti:
Miten luulette selviävänne tunteiden käyränne kanssa, nythän filmataan vasta ensimmäistä jaksoa eikä pudotuspeli ole edes alkanut.
Millaisia toiveita teillä on unelmadaaminne suhteen, luultavasti pelkkä paperinmaku ei riitä?Katsos minussa ei koskaan ole ollut, eikä tule olemaan luonteenomaista käytöstä. Minua ohjaa vaisto, ja siihen olen oppinut luottamaan.
Olen tässä katsellut yhtä ehdokasta vähän niinkuin etukäteen;) Joo, älä sano että epäreilua!
Annan toki muillekkin mahdollisuuden, en kai hötkyile näin tärkeässä päätöksessä:)
Sataprosettinen luotettavuus, siitä lähetään.- vinlux
Waffen-ss kirjoitti:
Katsos minussa ei koskaan ole ollut, eikä tule olemaan luonteenomaista käytöstä. Minua ohjaa vaisto, ja siihen olen oppinut luottamaan.
Olen tässä katsellut yhtä ehdokasta vähän niinkuin etukäteen;) Joo, älä sano että epäreilua!
Annan toki muillekkin mahdollisuuden, en kai hötkyile näin tärkeässä päätöksessä:)
Sataprosettinen luotettavuus, siitä lähetään.Yhtiö on valinnut luultavasti aivan oikean henkilön seulaansa, tuo sataprossaa saattaa riittää.
No niin, kuvaaja on aivan näännyksissä joten viemme materiaalin katkaisimoon, siis leikkaamoon.
Onneksi saitte tukihenkilön itsellenne, ns. puolueeton mielipide on aina tärkeä, vaikkei välttämättä varteenotettava. :)
Hyvää jatkoa yölle!
- vinlux
*katsotaanpas menneisiin, kun tämä mahdollisuus on auennut meille kuten eniron taivas. Kynäkamera muisto vain, piuhat poikki....tyly vt.
Jaaahaaaa.....
OIJOIJOI....
eeeiiiii noin kai voi.....?
uups, johan!!!!!!
hih....
MITÄS TÄSSÄ ON???? Nyt en usko....
No niin, sööttiäkin löytyy...."en mä enää aja virvatulta, on mun kädessäni onnen kulta", kukahan lienee?
Medialle kaikki on sallittua, utsiminenkin*- vinlux
Extraa pitää etsiä vain poikamiehen tulevista päiväkirjamerkinnöistä. 'Luotettava tahoni', pmiehen tukihenkilö, teki silppua muusta aineistosta.
Miten ne omat muistelmanne, saisko niistä makusteltavaa tuohon Oikean Median kirjoittamaan lehdykkään, joka todistettavasti on luvattu toimittaa?
Varmaan siellä odottelee jotain sensaationpoikasta. Niin, se on pitkä ja kaunis tarina..
Jos siitä tehtäisiin elokuva,
se olisi niin kaunis rakkaustarina, että
kaikki itkisivät niin paljon, että
maailma hukkuisi kyyneliin..
;DVai on pikkuista pörröpäätä viety pitkin parketteja. Hyvähän se, että on vientiä:)
Miten nuo töppäilysi, voitko niistä valaista meitä yhtään?:))- yxitypy evk
käynyt viikonloppuna parketilla.
Se onkin hankala tanssia noin pitkän kavaljeerin kanssa. Kokemusta on minullakin :=))
Minäs lähden kans aamulla tyky-kuntoutukseen, ja oon viikon.
Maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina siellä on tanssit, ja muina päivinä karaokea.
Kun päivät kuntoilee, ja illat tanssii, onkin riima kunnossa kun kotiin tulee :=))) - vinlux
Virvatuli kirjoitti:
Niin, se on pitkä ja kaunis tarina..
Jos siitä tehtäisiin elokuva,
se olisi niin kaunis rakkaustarina, että
kaikki itkisivät niin paljon, että
maailma hukkuisi kyyneliin..
;D..tämä saavuttamaton unelma, josta hän ei olisi halunnut luopua mistään hinnasta?
Sitäpaitsi, eihän niistä tarvitsekaan luopua - unelmista.
tooosi myöhässä. Eihän tääl ole enään ketään, tyhjät huoneet vain kaikuu. *availee ovia, jos joku sammunut edes olis paikalla*
Enempi väsyneiden juhlijoiden poistuttua jatkot pidettiin chatissa ja siellä meni hyvin myöhään. Iloisen ja asiallisen keskustelun katkaisi vain yllättävä yöllinen valomerkki. :)
Sory, mutta minulla kaatu kone, ja en päässyt enää takaisin. Näin sinäkin pääsit ajoissa nukkumaan. Tosin hyvän yön toivotukset jäi tietysti sanomatta. Kiitos joka tapauksesta keskusteluista:)- ---
Kiitos itsellesi siitä ja tästä :)
- vinlux
..alkaisi sen uusintatarjoilun? (ilman typpihappoja :DDD) Laatua ilman murinoita, vatsat tyhjinä kuten Ykstypy toivoi,
ehtis niitä hyviä öitäkin toivotella vaikka useampaan kertaan? vinlux kirjoitti:
..alkaisi sen uusintatarjoilun? (ilman typpihappoja :DDD) Laatua ilman murinoita, vatsat tyhjinä kuten Ykstypy toivoi,
ehtis niitä hyviä öitäkin toivotella vaikka useampaan kertaan?Ei tässä uusintarjoilua näin sunnuntaina ehdi järjestämään, vielä kun olen toipilaana. Viime yökin meni pikkutunneille joten lepo on enemmän kuin paikallaan. Mutta lupaan järjestää jotain spesiaalia vielä tulevaisuudessa:)
- vinlux
Waffen-ss kirjoitti:
Ei tässä uusintarjoilua näin sunnuntaina ehdi järjestämään, vielä kun olen toipilaana. Viime yökin meni pikkutunneille joten lepo on enemmän kuin paikallaan. Mutta lupaan järjestää jotain spesiaalia vielä tulevaisuudessa:)
..tarvitsee niitä sitten heti tai myöhemmin.
Muuta rohtoakin kuluu vähemmän.
Hyvin klaarasit.
- puks
miksi ne viat ilmaantui sivuille just sinä tiettynä päivänä? Onko näihin tehty häiriköinti-invaasio ja meille ei kerrota??
Vertaus on vailla vertaa.
Ovatko ajat muuttuneet?
Titanic-laivallakin aikoinaan
se köyhempi väestö oli
lukittuna alempiin laivan
kerroksiin.Täällä sitä vastoin ala ja yläkerran välillä ei ole eroja. Ovet avataan koputtajalle, ja sisään pyydetään kohteliaasti. Tosin jos muistelemme Titanic leffaa niin hyvin sukkelesti siellä pääsi kulkemaan kerrosten väliä.:)
Waffen-ss kirjoitti:
Täällä sitä vastoin ala ja yläkerran välillä ei ole eroja. Ovet avataan koputtajalle, ja sisään pyydetään kohteliaasti. Tosin jos muistelemme Titanic leffaa niin hyvin sukkelesti siellä pääsi kulkemaan kerrosten väliä.:)
..ja on edelleenkin.
Jotkut osaavat sen taidon,
toiset taas eivät ;DVirvatuli kirjoitti:
..ja on edelleenkin.
Jotkut osaavat sen taidon,
toiset taas eivät ;DAivan niin se on ollut jo aikojen alusta asti. Mitä ei osaa, sen voi opetella.:)
- vinlux
Harmittomista hauskanpidoistakin pitänyt poistella.
Kenenkähän puolisko asioinut? Illan isäntä on taas täällä ja tulin katsastamaan onko huoneet ahkerassa käytössä. Siivottu on ja pölyt pyyhitty, joten mikäs täällä on taas tarinoida.
- vinlux
Sarja poikki ja talo tyhjeni, mistäs se sellainen laakereillaan lepäily oli kotoisin? :)
Noh, tuleehan noita...
Elämä jatkuu. vinlux kirjoitti:
Sarja poikki ja talo tyhjeni, mistäs se sellainen laakereillaan lepäily oli kotoisin? :)
Noh, tuleehan noita...
Elämä jatkuu.Välillä on syytä hengähtää ja ottaa etäisyyttä sekä punoa uusia juonia. Tämmöistä se on, -välillä.
Ketjusta on poistettu 116 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768