minulla on kaapeli netti DNA. nyt olen alkanut epäilemään että yhteyden katkaisun syynä on operaattorin lähetin joka muuntaa singnaalia. operaattorilta sanotaan että lähetin on talon isännöitsiän vastuulla ja operaattorille ei kuulu lainkaan lähetin asiat. kysyin eräältä viisaalta ja hän taas sanoi että operaattorin kuuluu huolehtia että lähetin on kunnossa.
miten tämä asia nyt on?
kaapeli lähetin
2
386
Vastaukset
- veijalainen
operaattorin hoidettaviksi kuuluvat: operaattorin oma linja eli lähettimestä talon sähkökaappiin ja kaapeli TV:linja eli kaapeli TV yhtiöstä lähettimeen sekä tietysti sänkökaappi
isännöitjiän hoidettaviksi kuuluvat: talon sisäiset kaapelit ja niiden laadun sekä singnaalin voimakkuuden ja taajuuden tieto ja myöskin talon katolla oleva lähetin kuuluu isännöitsiän hoitaa ja tarkastaa.- hämis
huomenna sitten isännöitsijä tulee välittömästi tarkistamaan sen lähettimen ja hänen pitää tehdä se minun valvotun silmän alla sillä en luota pätkääkään isännöitsiöihin, he kun ovat tälläistä huitu porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747