Jalkojen verenkiertohäiriöt

akupunktioko auttaisi`?

Sain kuulla hermoratahierojaltani, että akupunktiolla voitaisiin yrittää tehostaa jalkojen verenkiertohäiriöitä. Onko tästä kellään kokemusta? Onko pistely kivuliasta? Hermoratahierontakin on auttanut kylmiin, herkästi kramppaaviin jalkoihin, mutta vielä olisi parannettavaa. Varsinkin iltaisin jalat ovat tosikylmät ja talvi lähestyy....

T. villasukkien käyttäjä kesälläkin

4

6886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A ja O

En osaa sanoa akupunktiosta jalkojen verenkierto-ongelmiin. Itse suosittelisin kylmyyteen liikunnan lisäämistä, hierontaa ja ginkgo bilobaa (neidonhiuspuuta). Ginkgo parantaa jonkin verran ääreisverenkiertoa. Kramppaamiseen magnesiumia. Myös inkivääri ja rosmariini parantavat verenkiertoa ja lämmittävät.

Lisää neuvoja verenkiertoelimistön ongelmiin tästä kirjasta:
      http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9510323888&pid=8

• hotlegs

Kävin saamassa samaan ongelmaan avun Lahdessa Fysakos klinikalla. Siellä terapeutti käyttää fysioakustista tuolia monenlaisien oireiden hoidossa. Jalkojeni verenkierto parani niin hyvin, että jätin jo kolmen hoidon jälkeen villasukat öisin pois. Myös pohkeiden kipuilu loppui. Verenkierto parani kokonaisuudessaan ja aineenvaihdunta kiihtyi niin, että paino putosi kahdessa viikossa kolme kiloa kun ylimääräiset nesteet alkoivat poistua kehosta. Myös unenlaatuni parani hoitojen myötä. Menin hoitoon tuttavani suosituksesta. Hänellä on aivan samanlaiset kokemukset kuin minullakin. Suosittelen lämpimästi!

• jääräpylä itsekin

Itse olen saanut apua kylmiin jalkoihin akusta. Joten ei kun kokeilemaan! Tosin täytyy tunnustaa, että jalat ovat edelleen joskus kylmät, mutta ei ollenkaan samassa mittakaavassa kuin ennen.

• laura x
        jääräpylä itsekin kirjoitti:

Itse olen saanut apua kylmiin jalkoihin akusta. Joten ei kun kokeilemaan! Tosin täytyy tunnustaa, että jalat ovat edelleen joskus kylmät, mutta ei ollenkaan samassa mittakaavassa kuin ennen.

Hei,

Tuollaiseen vaivaan sain itsekin akusta apua. Käyntikertoja kolme takanapäin. Suosittelen klinikkaa Roobertinkadulla jos asut täällä Helsingissä. Ainakin se hoitaja jolla itse kävin oli erittäin mukava ja osaava ihminen, kyselin häneltä kamalasti etukäteen puhelimitse kun minulla oli aikamoinen neulakammo, hän auttoi pääsemään siitä.
        Hän antoi mukaan myös moksaa joka on pujosta tehty paksu sikari jolla lämmitetään akupunktiopisteitä. ah-ihanaa, vaikka aikamoinen haju leviää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      241
      6746
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4154
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3165
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1597
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      30
      1461
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1379
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe