Olen ylpeä luonteestani! Tytötkin pörräävät ympärilläni leppoisen ja mukavan luonteeni takia. ja vihaan maailmassa eniten riitaa!! Sen takia meistä vaa'oista pidetään. (PAITSI RIIDAN HALUISET.) Mutta onneksi jos vaaka törmää riidan haluiseen niin kaikkoaa siitä saman tien jotenka riidan haluisistakaan ei ole vaa'oille haittaa. Vaaka on vain yhtä mukavien ihmisten kanssa kuin itse on. :) MUISTA JOS OLET SELLAINEN IHMINEN JOKA RIITELEE JA SANOO PAHASTI TAI OLET MUUTEN VAIN PAHAILKINEN NIIN ET OLE ANSAINNUT VAAKAA!! Vaa'at rakastavat rauhaa!! Vaaka tarvitsee kumppanin jonka kanssa voi ottaa ilon irti kaikesta! TV: Vaaka joka ajattelee näin
Vaaka ja ylpeä siitä
5
1094
Vastaukset
- öykkärivaaka
paljon, kun oot niin mukava? Se vain tahtoo olla rasitteena jos on liian mukava.
- näin ollaan
eikä muuksi muututa :)
Hilpeää viikonvaihdetta!
"rauha/rakkaus/kauneus" - etsiskelemään.
koskaan lukenut minkään horoskooppimerkin kirjoittavan, että me tai xxx olemme riitaa rakastavia. joten tokkopa vaakalaiset ovat sen rauhaarakastavampia kuin muutkaan.
sanot, että vaaka on vain yhtä mukavien ihmisten kanssa kuin itse on.
mistäs näin ollen johtuu, että vaakamiehet eivät ole uskollisen parin maineessa?
ei luulisi, että seurustellessaan yhtä mukavan ihmisen kanssa kuin itse on, tarvitsisi lähteä muita mukavia... - käyttää
tikkukirjaimia teksteissään. Olisi sun sanoma mennyt perille ilman huutamistakin.
- Vaakaboyz
Otan opikseni ;D. Rauhaa ja rakkautta siullekkiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797