Tämä on perus kysely kaikille golffareille jotka on tätä kokeillu / käyttää tätä methodia, tai vast edes käyttää jotain muuta niin laittakaas tänne.
Eli itse kun lähden tiiaamaan esim kilpailuun tai harkkakierrokselle niin jätän rankelle menemättä, ihan vaan syynä turha voimien kulutus.
Harjoittelen 10 minuuttia puttia ja muutama pitsilähestymislyönti ja siitä sitten tiiamaan.
Viisi minuuttia semi venyttelyä ja ensimmäisen väylän läpikäynti päässä mietiskelyllä..
Tässä samalla olen pohtinut että putti on tärkein lämmitellä hyvin ennen kiekalle menoa sillä n. 65% kierroksesta on pelkkää puttia, 30% lähestymislyöntiä ja 5% draivausta, eli itse alkanu mielellään availemaan rauta nelosella iha vaan tarkkojen lyöntien hakemisesksi.
Nojoo, paatos loppukoon.. Kirjoitelkaa mielipiteitä / tarinoita omista jutuista ennen tiiausta/kierrosta
Ranke ennen tiiausta..
2
495
Vastaukset
aika samanlaiset on alkurituaalit mullakin. Jos on lyönnissä tai jossain mailassa selvä ongelma, niin sitten käyn rangella ja yritän sitä selvittää. Muuten chippi-putti-lämmittely on kyllä ihan riittävä. Olen tavallinen klubituuppija, hcp siinä 20, kierros kerran viikossa.
- timottee
Olen saanut "kulkuluvan" viheriöille viime heinäkuussa ja harrastus on siis aloitusvaiheessa. Tähän asti ennen kierrosta olen venytellyt ja käynyt lyömässä korillisen palloja saadakseni lyöntituntumaa. Ehkä tässä vaiheessa saattaisi olla parempi tehdä vähän kaikkea ennen kierrosta: vähän rangea, chippiä ja puttausta. Olen jättänyt Driverit vielä kierroksilla käyttämättä ja avaukset lähtevät 90 %:sti rautanelosella väylälle. Olen ajatellut edetä pikkuhiljaa. Varsinkin kun olen huomannut miten kokeneetkin pelaajat avaavat, mitä muhkeimmilla ykkösillään, pitkin metsiä.
Toisaalta pelissä ei ole kohta mitään jännitystä jos kaikki lyönnit menevät sinne minne haluaa ::)) Tapahtuukohan niin minulle koskaan, toivottavasti ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927