junalla turkkiin!!??

...

hei. olen kuullut että Euroopan isoista kaupungeista pääsisi junalla turkkiin, matka tosin kestäisi 3 vuorokautta, mutta olisin iloinen kuulemaan lisää. asiallisia vastauksia kiitos.:)

5

3324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä päin?

Aiotko lähteä ihan Suomesta asti? No pääsee kylläkin Ruotsin kautta. Käytännöllisempaa olisi kuitenkin lentää ensin ainakin Saksaan. Hampurista Berliinin ja Prahan kautta lähtee aamulla Eurocity juna Budapestiin. Budapestissa sitten junan vaihto ja yöjunalla Beogradin kautta Sofiaan. Tämän jälkeen seuraavakin yö junassa ja aamulla ollaankin Istanbulissa.

Hamburg Hbf    08:44    EC 175    Eurocity
      Budapest-Keleti 22:17
      ---------------------   
      Budapest-Keleti 23:25
      Sofia    17:44    
      ---------------------
      Sofia    19:30    
      Istanbul Sirkeci 08:24

Kaikki aikataulut tästä osoitteesta: http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en

• ...

kiitos tästä.. hiukan vielä mietityttää tämä junalla matkustaminen, mutta pitää nyt tarkkaan miettiä.. minkäköhänlaiset olisivat kokonaiskulut yhteensä?

• wiii9999
        ... kirjoitti:

kiitos tästä.. hiukan vielä mietityttää tämä junalla matkustaminen, mutta pitää nyt tarkkaan miettiä.. minkäköhänlaiset olisivat kokonaiskulut yhteensä?

en tiia menitko sitten junalla Turkkiin, mutta mina itse olen tullut Turkista Suomeen junalla ja lautalla sitten saksan Rostocista Helsinkiin.
        Lahdin eka linja-autolla Istanbulista Sofiaan koska se kesti vahemman aikaa kuin juna. Sitten Otin junan Sofiasta Berliiniin, mutta se juna oli niin kamala kun vain voi olla. Se kesti yli 33 tuntia ja junassa ei ollut ravintolaa eika mitaan syomista ja vesat ja hytit aivan kamalia : ) mutta mielenkiintoinen kokemus kyllakin..eli aika tauluihin ei voi siella pian maata luottaa...juna lahtikin Sofiasta ihan eri aikaan kuin oisi pitanyt ja oli niin myohassa kuin vain voi ja mitaan selityksia ei ei edes annettu!
        Sitten onneksi Budapestista oli jo paremmat junat ym..mutta mina olin jo jatko junani missannut joten otin vain seuraavan mahollisen junan Berliinniin, ja sittin sielta Rostockiin , ja koska olin missanut edellisen junan myohastyin lautastani Suomeen, joten jouduin jaamaan Rostockiin odottamaan..siksi 3 pv matka venyi viikon matkaksi: )) mutta ihan kivaa oli, vaikka yksin matkustinkin! etta kannattaa jos ei ole panikoivaa tyyppia ja aikaa on! : )))

• wosac
        wiii9999 kirjoitti:

en tiia menitko sitten junalla Turkkiin, mutta mina itse olen tullut Turkista Suomeen junalla ja lautalla sitten saksan Rostocista Helsinkiin.
        Lahdin eka linja-autolla Istanbulista Sofiaan koska se kesti vahemman aikaa kuin juna. Sitten Otin junan Sofiasta Berliiniin, mutta se juna oli niin kamala kun vain voi olla. Se kesti yli 33 tuntia ja junassa ei ollut ravintolaa eika mitaan syomista ja vesat ja hytit aivan kamalia : ) mutta mielenkiintoinen kokemus kyllakin..eli aika tauluihin ei voi siella pian maata luottaa...juna lahtikin Sofiasta ihan eri aikaan kuin oisi pitanyt ja oli niin myohassa kuin vain voi ja mitaan selityksia ei ei edes annettu!
        Sitten onneksi Budapestista oli jo paremmat junat ym..mutta mina olin jo jatko junani missannut joten otin vain seuraavan mahollisen junan Berliinniin, ja sittin sielta Rostockiin , ja koska olin missanut edellisen junan myohastyin lautastani Suomeen, joten jouduin jaamaan Rostockiin odottamaan..siksi 3 pv matka venyi viikon matkaksi: )) mutta ihan kivaa oli, vaikka yksin matkustinkin! etta kannattaa jos ei ole panikoivaa tyyppia ja aikaa on! : )))

wii tiedätkö minkälainen operaatio on ostaa istabulista interrail lippu?

• - Masa -

Interrail lipun voi ostaa Suomesta 3kk ennen matkan alkua. Eli jos et meinaa olla reissussa yli 3kk ennen interrailin alkua kannattaa lippu ostaa kotimaasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6694
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6153
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3414
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2870
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2634
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2328
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2168
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2026
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      1890
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe