onnistuisko??

...luv u...

tän hetkinen ihastus ei oo pätkääkään kiinnostunut musta, ja kun kesällä hyökkäsin vähän liikaa, niin nyt sitten on ihan hermona muhun... yhteyksissäkin olin häneen viimeksi n. kuukaus sitte... Oisko mahollista lepytellä sitä jotenki, vaikka jonkun aikaa olla pois sen lähettyviltä, ja sit pikkuhiljaa ruveta lähestymään uusiks...? millasia vaa'at on tollasissa asioissa?

4

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

vaakamies haluaa iskeä itsee ja juoksee karkuun kun nainen on vähänkin aktiivisempi osapuoli.. Tollaisia ihme tyyppejä ne on, mulla aivan sama juttu, kesällä olin "liian päällekäyvä" (=sen mielestä siis) niin se säikähti oikein kunnolla ja pisti jopa välit poikki, nyt kun itse olen pääsemässä sen yli, niin se otti taas yhteyttä ja vaikutti kiinnostuneelta. Ihan ihme tyyppi, argh hermot menee, mut ei ne tunteet sitä kohtaan lähde kovin helposti..:/ En tiiä mitä tässä voi enää tehdä.

• ei voi sietää...

liian hyökkäävää lähestymistapaa. Itse lukeudun juuri tällaiseen vaakatyyppiin. Eniten minuun iskee vaikeasti saavutettavuus, siten että itse joudun tekemään vähän töitä toisen mielenkiinnon herättämiseksi =)Siinä on sitä jotakin!

• ................
        ei voi sietää... kirjoitti:

liian hyökkäävää lähestymistapaa. Itse lukeudun juuri tällaiseen vaakatyyppiin. Eniten minuun iskee vaikeasti saavutettavuus, siten että itse joudun tekemään vähän töitä toisen mielenkiinnon herättämiseksi =)Siinä on sitä jotakin!

onko enää mahdollista saada vaakamiehen mielenkiinnon takaisin, kun on jo kerran tehnyt virheen ja lähestynyt liian "hyökkäävästi"?? Voiko se vielä kiinnostua, jos muutun välinpitämättömäksi? Vastaan kyl sen yhteydenottoihin, mutten enää itse ota yhteyttä ja yritän vaikuttaa viileältä, ihan kuin mielenkiintoni olisi lopahtanut, tuntuu että toimii, se on ainakin alkanut ottaa enemmän yhteyttä. Saa nähdä kauan kestää, itse en kestä enää yhtään tätä piinaa!!:'(

• ...luv u...
        ................ kirjoitti:

onko enää mahdollista saada vaakamiehen mielenkiinnon takaisin, kun on jo kerran tehnyt virheen ja lähestynyt liian "hyökkäävästi"?? Voiko se vielä kiinnostua, jos muutun välinpitämättömäksi? Vastaan kyl sen yhteydenottoihin, mutten enää itse ota yhteyttä ja yritän vaikuttaa viileältä, ihan kuin mielenkiintoni olisi lopahtanut, tuntuu että toimii, se on ainakin alkanut ottaa enemmän yhteyttä. Saa nähdä kauan kestää, itse en kestä enää yhtään tätä piinaa!!:'(

Ite TOIMISIN samalla tavalla kuin ................, jos hän vielä ottais yhteyttä... Mutta kun ei vaan ota... Sehän se on...

Sitä tässä kysyinkin; onko mahollista, että rupeis ottamaan yhteyttä? Siis tarkotan nyt sillein, että miten vaa'at tällasissa tilanteissa yleensä toimii?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6149
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5663
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3184
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1717
    Aihe