Naapuri on asunu tässä naapurinani n.½ vuotta. Nainen on käskee lapsiaan tekemään yhtä sun toista ilkeyttä juuri minulle. En ymmärrä, Nainen on käynyt sanallisesti päälleni kolme kertaa. En tiedä muuta syytä tämmöiseen käyttäytymiseen kuin sen, että olen valittanut heistä pari kertaa, enää en uskalla valittaa, tehköön mitä tekee. Olen hakenut asunnon vaihtoa, mutt asuntotoimistossa moralisoivat vaan minulle ja ovat hyvin ylimieleisen oloisia.
Viimeisin pelottavin juttu sattu tässä perjantaina
kun olin lähdössä lenkille niin tämä nainen seurasi minua autollaan, käännyin takasin kotiin ja pelotti.
En elämässäni ole koskaan joutunut naapurin kanssa tämmöiseen tilanteeseen.
Hänen miehensä on muuttanut pois siitä perheestä, joka on ulkomaalaissyntyinen ja ilmeisesti se fiksumpi osapuoli.
Mitä ihmettä voisin tehdä, jotta saisin asunnon muualta? Ja miksi asuntotoimiston ihmiset ovat niin ikäviä, todella asiattomia myöskin?
Naapuri mulkkaa ja seuraa ym.
Pelottaa
4
1272
Vastaukset
- .hs..
minkä takia ketään muka moralisoidaan jos vaihtaa asuntoa? en oo kuullukkaan :D
Ja miks pitää erityisesti mainita että hänen miehensä on ulkomaalainen kun se ulkomaalaisuus ja sen mukana tuoma kulttuuriero ei tähän asiaan liity mitenkään ? - Anonyymi
Sillä maininnalla saa nämä provoaloitukset paremmin toimimaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737