NOOH.....EI 200E KUUSSA MILJONÄÄRIÄ TEE,MUTTA PIRISTÄÄ KUMMASTI KUITENKIN!!!!!!!!!!
Internet on täynnä erilaisia tapoja tienata. Tiesitkö, että voit tienata rahaa internetyhteydelläsi, klikkailemalla linkkejä?
Olen koonnut tähän listan parhaista PTC(paid to click)-sivuista. Jos rekisteröidyt näistä jokaiseen, saat jopa 200 euroa kuussa. Sinun täytyy vain klikkailla linkkejä joka päivä....itsellä menee siihen about20-30min/päivä.... Mitä sivuja itse käytät? Tänne saa laittaa ehdotuksia, jos sinä tiedät hyviä sivuja. Jos rekisteröidytte linkeistä tulette minun referaalikseni, mutta joudutte pakosti jonkun referaaliksi, minun tai jonkun muun.
ja minulta saa kysyä neuvoja sun muuta....neuvon kyllä mielelläni...senkin takia että hyödyn itse että muutkin osaa...;)
mutta olen minäkin ollut aloittelija....kuukausi sitten!
Rahan saa siirrettyä PayPal tai E-Gold tilille, josta sen voi siirtää omalle tililleen. Eli jompaan kumpaan noista pitää tehdä accountti. Itse käytän PayPal accounttia,jonka luominen$ ihan vaan netissä on helppoa ja luotettavaa,eikä sen luominen maksa mitään.
tämä on sivujen parhaimmistoa!!!!liity ehdottomasti!!!!!!!
>>>>>>>>>>>trafficbux
HALUATKO OLLA
3
1106
Vastaukset
- kyssäritosta
Miten luotettava on tuo paypal? näyttäs tulevan rahat dollareina, miten vaikuttaa summaan kun sen muuttaa euroiksi?
Toiseksi, miten paljon näillä on "luvallista" ansaita ennenkuin verottaja vainuaa? Elämmehän sentään Suomessa. Sait minut kokeilemaan tätä, ja huomasin noita sivuja selatessani, että monet tarjoavat oikeasti huikeita summia. Miten lie niiden laillisuus...- googlatkin tietoja
paypalista niin huomaat että harva valittaa.se on luotettava ja turvallinen kyllä.
ja ne rahat näkyy paypalilla sekä euroina että dollareina ja tietystihän jos ne siirtää omalle pankkitilille sieltä tai maksaa netis paypalin kautta vaikka jotain ostoksia niin kuitenkaan paypalin kautta ei kukaan pääse käsiksi suuriin summiin sillä ns.oikealla pankkitilillä.siks jotkut tekee niin että siirtää pienemmän summan paypalille ja sitten maksaa netissä sillä.varmuuden vuoksi.
ja tarkkaa tietoa en muista mikä oli dollari eurona...mut ei huonompi esim....1dollari oli yli euron..olisko ollu 1,5e....en muista nyt...
en usko että kovin äkkiä niin suuria tienaa että verotettais....mutta kyllähän homma laillista on kuitenkin yleisesti.ja kyllä sivuilla sanotaan jos verotajalle pitää ilmoittaa.
- Memb
Osa kopioitu suoraan alkuperäisestä topicistani.
En suosittele liittymään näistä linkeistä.
Alkuperäinen topic:
http://forum.travian.fi/viewtopic.php?t=12487
-Memb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840