NOOH.....EI 200E KUUSSA MILJONÄÄRIÄ TEE,MUTTA PIRISTÄÄ KUMMASTI KUITENKIN!!!!!!!!!!
Internet on täynnä erilaisia tapoja tienata. Tiesitkö, että voit tienata rahaa internetyhteydelläsi, klikkailemalla linkkejä?
Olen koonnut tähän listan parhaista PTC(paid to click)-sivuista. Jos rekisteröidyt näistä jokaiseen, saat jopa 200 euroa kuussa. Sinun täytyy vain klikkailla linkkejä joka päivä....itsellä menee siihen about20-30min/päivä.... Mitä sivuja itse käytät? Tänne saa laittaa ehdotuksia, jos sinä tiedät hyviä sivuja. Jos rekisteröidytte linkeistä tulette minun referaalikseni, mutta joudutte pakosti jonkun referaaliksi, minun tai jonkun muun.
ja minulta saa kysyä neuvoja sun muuta....neuvon kyllä mielelläni...senkin takia että hyödyn itse että muutkin osaa...;)
mutta olen minäkin ollut aloittelija....kuukausi sitten!
Rahan saa siirrettyä PayPal tai E-Gold tilille, josta sen voi siirtää omalle tililleen. Eli jompaan kumpaan noista pitää tehdä accountti. Itse käytän PayPal accounttia,jonka luominen$ ihan vaan netissä on helppoa ja luotettavaa,eikä sen luominen maksa mitään.
tämä on sivujen parhaimmistoa!!!!liity ehdottomasti!!!!!!!
>>>>>>>>>>>trafficbux
HALUATKO OLLA
3
1106
Vastaukset
- kyssäritosta
Miten luotettava on tuo paypal? näyttäs tulevan rahat dollareina, miten vaikuttaa summaan kun sen muuttaa euroiksi?
Toiseksi, miten paljon näillä on "luvallista" ansaita ennenkuin verottaja vainuaa? Elämmehän sentään Suomessa. Sait minut kokeilemaan tätä, ja huomasin noita sivuja selatessani, että monet tarjoavat oikeasti huikeita summia. Miten lie niiden laillisuus...- googlatkin tietoja
paypalista niin huomaat että harva valittaa.se on luotettava ja turvallinen kyllä.