kertokaa hyvät ja huonot puolet uudesta ducati 1098 mallista. olen semmosta ostamassa. en ole ikinä ajanu ducatilla mut isoilla pyörillä olen. tällä hetkellä on hondan xx. onko kallis pitää? minkä hintaset vakuutukset? haluan kaikki mahdolliset tiedot! kertokaa kokemuksia. ostan jos se on hyvä!
uus
3
2289
Vastaukset
- kevät tulee
Komiaa fillaria oot ostamassa,olen käynyt ajamassa kaikkia (isoja)japseja (kylläkin koe ajossa)käheitä pelejä on kaikki,mut kävin Raumal kevääl ajamas kymppi ysikasia,mahti peli,konees oli huisa vääntö ja parhaimmat jarrut mitä ikinä oon prätkissä kokenut, yllättävän hyvä peli myös katu käyttöön (jarru katu käyttöön kyl hippasen liian herkät)mut,muuten ei mulle sovi,koska misu ei muhdu mukaan,mut jos oisin poikamies niin ostasin, jos ois latia! ;)Nyt ajelen täl hetkel ss750hf:lä.Monsteri on mun mielest (kähei)ducati ja isoa monsteria olen ostamassa ens keväänä.Kevättä odotellessa.Kyl 1098:n vakuutus maksut on varmaan samois kun japsien ehkä pieni plussa päällä ja sit viel tiedoksi (kaikkille)et älkää uskoko ihan kaikkea mitä ducatin huoltojen hinnoista teille tuputetaan (liikkeissä) ottakaa itse selvää Klaukkalasta),eräs Turkulais liike kertoi minulle eräänä päivänä että 2000e joutuu pulittaan ducatin isoista huolloista.(huh heijaa)että silleen.20000 km, prätkälä Ajanut ja kokemusta on.
- tuollainen elintaso -takamus
niin voisiko ajatella dukattiin vaihtaa vaikka fordson majorista istuin?se on mallanut hyvin istua monet kuoppaiset pellot.
- ja löytyy
kai myös helposti purettavia Ducatteja sen varalle jos sammuu maanteille?Silloin saa nopeaan purettua vaikka kahteen sopivaan pakaasiin ja kuljettaa bussin tavaratiloissa parempaan huoltoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687