http://www.chromon.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=621&products_id=2431
tietääkö kukaan mitään paikkaa mistä juuri noita kenkiä voisi saada mahdollisesti kokoa 36? oon epätoivosesti yrittänyt ettiä, mutta ei tunnu löytyvän.... apua tarvitsen siis...
NEW ROCK
tahtootietäätietää
2
550
Vastaukset
- nayuta
Tietääkseni koko 37 on pienin mitä valmistavat. Hommaa 37 ja laita paksut "saapaspohjalliset" ja paksut sukat, toimii ainakin mulla, jos kengät on numeron liian suuret.
- -M-
Koko 37 ei ole pienin, itse olen löytänyt New Rockin kenkiä kokoa 36. Esim. Leatherheaven myy noita kenkiä. Kannattaa myös katsoa Huuto.netistä, joskus löytyy sieltäkin. Itse olen netin kautta tilaillut noita kenkiä, varsinkin ulkomailta löytyy. Myös eBay on erittäin hyvä mesta! Ja saksalaisista nettikaupoista löytyy kyllä. Tsemppiä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810