Hyvää tietoa vaa'asta

Romanttinen_VaakaM

14

5122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • libradosdia

sillä laiskaa minusta ei ainakaan saa tekemälläkään,
      eikä huolimatonta, päinvastoin hyvinkin pikkutarkka kaikessa,
      eikä missään nimessä tuhlaavainen, mutta tasapainoinen ja
      oikeudenmukainen, joten eipä taaskaan yleistetä, sillä kahta
      samanlaista ei ole vaaoissakaan.

• ja uppos

aika hyvinpä piti paikkansa ;) tunnistin itteni. Siellähän oli et luullaan et vaaka on laiska, mut ei ole. Silloin kun vaaka on laakereillaan, vaaka lataa silloin akkujaan, ja funtsii asioita, joita on sit helpompi toteuttaa. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Kerrotko vielä mistä löysit tän hyvän analyysin. Vois tsekata muitakin merkkejä. Thanks:)

• Ilmeisesti

vaaka-analyysin kohta "luotu loogista ajattelukykyä vaativille töille" ei stemmaa kohdallasi, koska et heti älynnyt, miten saat muita merkkejä koskevat sivut esille. Vieläkö funtsailet ratkaisua?

• kolme merkkiä
        Ilmeisesti kirjoitti:

vaaka-analyysin kohta "luotu loogista ajattelukykyä vaativille töille" ei stemmaa kohdallasi, koska et heti älynnyt, miten saat muita merkkejä koskevat sivut esille. Vieläkö funtsailet ratkaisua?

Juu juu.... se logiikka on vaikea laji :-) :-)

• :))
        Ilmeisesti kirjoitti:

sori. Katsos mulla ei ole aikaa täällä surffailla päivätolkulla. Menin suoraan ko sivulle, sieltä ei päässyt suoraan toiseen merkkiin, eikä ollut aikaaa... Siksi kysymys. Löytyi kyllä pitemmän kaavan mukaan. Sä taidat olla sitten suurikin älykkö? No, meitähän mahtuu moneen junaan...

• logiikka hoi
        :)) kirjoitti:

sori. Katsos mulla ei ole aikaa täällä surffailla päivätolkulla. Menin suoraan ko sivulle, sieltä ei päässyt suoraan toiseen merkkiin, eikä ollut aikaaa... Siksi kysymys. Löytyi kyllä pitemmän kaavan mukaan. Sä taidat olla sitten suurikin älykkö? No, meitähän mahtuu moneen junaan...

Juputusta, naputusta, äksyilyä. Muutat osoitepalkissa, tähtimerkin nimeä ja pääset suoraan haluamallesi sivulle.

• avioliittoneuvojana?

Ekaks kyllä vähän mietitytti,
      mutta toisaalta...
      Mun vaakaystävät ja -tuttavat
      on eronneet joka iikka niin
      monta kertaa, että kyllä
      niitten tosiaan täytyy olla
      melkosia avioliittoalan experttejä.

• - punapää -

Vaa'alla riittää niin kauan ongelmia ihmissuhteissa kun se ei opi ajattelemaan omasta näkökulmastaan ilman varmisteluja ja täydellistä me-pyrkimystä (mikä siis tuhoontuomittua).

• sperm

No voi ihme...minä kun en ole mennyt edes ekaa kertaa naimisiin :-))

• jousimies

että tuttavapiirissäni on eniten vaakoja,ja romanttisessakin mielessä... tuo kuulosti aika sopivalta.

• Olen vaaka-mies, mutta silti tunnistan itseni aika hyvin tuosta. Ja just oinaiden kanssa ollut aina hirveimmät riidat...=)

• kaksosnaikkonen..

sujuu kaksosien kanssa? onko kokemuksia? :)

• sivuilta

on myös tällaista "tietoa".

merkki ja avainsanoja:
      oinas: aktiivisuus, energia, aloitteellisuus

härkä: juurevuus, nautinnot, materialismi

kaksonen: nopeus, kameleonttimaisuus, äly

rapu: koti, hellyys, syli, hoiva, kokkaus

leijona: näyttävyys, estradit, luovuus

neitsyt: tutkijuus, analysointi, nuorekkuus

vaaka: esteettisyys, sosiaalisuus, juhlat

skorpioni: voima, vahvuus, karisma

jousimies: matkat, filosofia, valloittavuus

kauris: organisointi, rakenne, laki, järjestys

vesimies: originelli, crazyys, jännyys, humaani

kalat: herkkyys, haavoittuvuus, taide

• Vaakatar

Ammattini on lentoemäntä, ja olen viihtynyt siinä todella hyvin :) Hassua että päädyin ko. ammattiin..kun piti tulla ihan muuta. Mutta en tule toimeen yhdenkään skorpparin kanssa, kun on luottamus mennyt todella pahasti parin ex-ystävättären kanssa, todella omistushaluisia ja jopa kieroja olentoja(ainakin oman kokemukseni mukaan). Ja sitten rakastan ihmisiä ympärilläni, ihania esineitä ja voi Vaatteita! Raha-asiat on aina bieman rempallaan, mutta selviän,heh. Ja lopuksi suhdetta kalat-miehen kanssa on ylläpidetty jo monta vuotta, mutta vaikeeta on, ja en tahdo uskoa, että se ei kestäisikään, en pysty irrottautumaan suhteesta, vaikka sydän on mennyt välillä todella pahasti palasiksi. Masentunut en silti ikinä ole ollut :D Nyt olen kuitenkin tuntenut pientä vetoa uhteen Jouskarimieheen, joka tosin on aika huisthapeli, mutta jotenkin se tuntuu mua ymmärtävän, ja huumorikin menee yks yhteen. se vaan on mun kalan kaveri:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe