miten liitän Firewire laitteen Atariin?
Firewire liitäntä Atariin
8
952
Vastaukset
- fdfdf
Pyydä Suomi24:a perustamaan Atari-alue, tämä alue on keskittynyt Amigaan.
- Satunnainen kävijä
miksiköhän Atari-porukka on alkanut vallata Amiga palstaa ja yrittävät vielä sytytellä vanhoja konesotia uudelleen. Käykööt mieluummin vaikka Playstation3 vs XBOX360 vs Nintendo Wii sotia, se on tätä päivää :P
Minkähän konsolin puolelle muuten Amiga porukka asettuu ja minkä puolelle Atari kansa noin yleistäen? Itse olen Sony Playstationin kannalla, sen suosio muistuttaa Vic-20 -> Commodore 64 -> Amiga -voittokulkua 80-luvulta. - Maccileipä
Satunnainen kävijä kirjoitti:
miksiköhän Atari-porukka on alkanut vallata Amiga palstaa ja yrittävät vielä sytytellä vanhoja konesotia uudelleen. Käykööt mieluummin vaikka Playstation3 vs XBOX360 vs Nintendo Wii sotia, se on tätä päivää :P
Minkähän konsolin puolelle muuten Amiga porukka asettuu ja minkä puolelle Atari kansa noin yleistäen? Itse olen Sony Playstationin kannalla, sen suosio muistuttaa Vic-20 -> Commodore 64 -> Amiga -voittokulkua 80-luvulta.Vallata? Mitä me valtaamme? Vai onko kyse siitä, että Atari-ihmisiä on sittenkin enemmän?
Atari ST oli kone siinä missä Amigakin, samaa tasoa, ikävä kyllä täällä peräkylässä vain Amiga oli suosittu aikanaan Commodore 64:n avustuksella >:/
Ja jos kerran Suomi24 ei tee omaa palstaa Atarille, täänne me tunkeudumme!
Vastaukseksi sanon ap:lle, ettei varmaan mitenkään. Atari on sen verran wanha kone, ettei silloin tunnettu Firewireä, sitä ei saa tökättyä edes Amigaan! - Älä häpäise
Minkähän konsolin puolelle muuten Amiga porukka asettuu ja minkä puolelle Atari kansa noin yleistäen? Itse olen Sony Playstationin kannalla, sen suosio muistuttaa Vic-20 -> Commodore 64 -> Amiga -voittokulkua 80-luvulta.On pyhänhäväistys verrata sonyn teknisesti vanhanaikaisia rupukonsoleja Amigaan, joka aikanaa sentään edusti kehityksen kuuminta kärkeä.
- Sonyn osalta
Minkähän konsolin puolelle muuten Amiga porukka asettuu ja minkä puolelle Atari kansa noin yleistäen? Itse olen Sony Playstationin kannalla, sen suosio muistuttaa Vic-20 -> Commodore 64 -> Amiga -voittokulkua 80-luvulta.Nintendo Wii on kaikkien aikojen nopeimmin myyvä pelikonsoli. Edes aiemmat playstation versiot eivät ole koskaan käyneet kaupaksi yhtä hyvin.
Puhumattakaan PS3:sta, joka ei tunnu kelpaavan edes alennetuilla hinnoilla.
Wii tosiaan on myynyt jo huomattavasti enemmän, kuin vuoden kauemmin markkinoilla ollut xbox360, joka sekin myy aika hyvin. - kuollut ja melkein kuopattu
Kaipa tuo postaus oli lähinnä yritys provosoida tälle palstalle jotain aktiivisuutta...
- palsta :
aktiivikäyttäjiä molemmilla systeemeillä nykyään aika vähän
- Apache1
palsta : kirjoitti:
aktiivikäyttäjiä molemmilla systeemeillä nykyään aika vähän
Tapahtumia vain saisi tulla. Olemme kaverin kanssa suunnittelemassa yhtä sellaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910