kamerareppu

hate

Reissussa kamerarepun pitäisi olla huomaamaton eli ei näytä kamerarepulta,ja sellainen on esim.National Geographic earth explorer 5162 keskikokoinen malli.Hyvän näköinen mutta suolahko hintainen menee harkintaan,tosin iso malli on jo yli suolainen.Tarjolla olisi myös olkalaukkumalleja.Onko kokemuksia näistä repuista kenelläkään.

6

3730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse..........

Tavallinen esim. Haltin reppu ja siihen askartelet itse sisustukset kaluston mukaan...

• aihdoin lantiolaukun Lowepron reppuun reilu vuosi sitten vaihtaessani kaluston kinosta keskikokoon.

http://www.lowepro.com/Products/Backpacks/notebook_camera/CompuDaypack.aspx

Reppu on toiminut kohtuu hyvin Hasselin, kahden lasin ja salaman kantovälineenä. Lisäksi yläosaan mahtuu jonkun verran muuta tavaraa. Ihan alkuperäisiin mitoitusperusteisiinen päässyt: kamerajärjestelmä, A4 mappi ja litran vesipullo.

Reppu näyttää vähän liikaa kameralaukulta, vaikka ei ihankaikkein silmiinpistävimpiä olekkaan. Olen aikaisemminkäyttänyt eellisenvastaajan tapaa, tosin varalasi oli Kånkenissa vain pyyhe suojanaan. Toimi ihan hyvin.

Huonointa tuossa on ulkopuolisten kiinikkeiden puute. Sateenvarjo, takki lämpimänä päivänä, jalusta joskus olisi mukava kiinnittää hihnoilla repun ulkopuolelle. Ennen seuraavaa ulkomaanmatkaa suutari saa modifioida reppua sen verran, että päälle ja ainakin toiseen kylkeen tulee hihnojen kiinnikkeet ja Lovepron tuotemerkki peittyy ilmeisesti suomenlipun alle.

• On vanhempi
        KPy kirjoitti:

aihdoin lantiolaukun Lowepron reppuun reilu vuosi sitten vaihtaessani kaluston kinosta keskikokoon.

http://www.lowepro.com/Products/Backpacks/notebook_camera/CompuDaypack.aspx

Reppu on toiminut kohtuu hyvin Hasselin, kahden lasin ja salaman kantovälineenä. Lisäksi yläosaan mahtuu jonkun verran muuta tavaraa. Ihan alkuperäisiin mitoitusperusteisiinen päässyt: kamerajärjestelmä, A4 mappi ja litran vesipullo.

Reppu näyttää vähän liikaa kameralaukulta, vaikka ei ihankaikkein silmiinpistävimpiä olekkaan. Olen aikaisemminkäyttänyt eellisenvastaajan tapaa, tosin varalasi oli Kånkenissa vain pyyhe suojanaan. Toimi ihan hyvin.

Huonointa tuossa on ulkopuolisten kiinikkeiden puute. Sateenvarjo, takki lämpimänä päivänä, jalusta joskus olisi mukava kiinnittää hihnoilla repun ulkopuolelle. Ennen seuraavaa ulkomaanmatkaa suutari saa modifioida reppua sen verran, että päälle ja ainakin toiseen kylkeen tulee hihnojen kiinnikkeet ja Lovepron tuotemerkki peittyy ilmeisesti suomenlipun alle.

Lowepro ja siinä on mahdollisuus kiinnittää lisätavaraa pohjassa olevilla kiinteillä hihnoilla tai myös kylkiin irrallisilla lisähihnoilla.
        Repussa on myös olkahihna, mutta se on liian suuri ja painava olalla kannettavaksi.

Pikkuretkillä käytän ihan tavallista reppua, jossa kamerat ja objektiivit on nahkapusseissa.

• hate
        On vanhempi kirjoitti:

Lowepro ja siinä on mahdollisuus kiinnittää lisätavaraa pohjassa olevilla kiinteillä hihnoilla tai myös kylkiin irrallisilla lisähihnoilla.
        Repussa on myös olkahihna, mutta se on liian suuri ja painava olalla kannettavaksi.

Pikkuretkillä käytän ihan tavallista reppua, jossa kamerat ja objektiivit on nahkapusseissa.

http://www.elektroni.fi/?...

• Dieter Tugendbold

on olkalaukku malli LowePro Nova 3, joka palvellut hyvin jo kymmenkunta vuotta. Kohta pitäisi ostaa toinenkin laukku, hukan isompi, mutta olalla kannettava. Itse en ostaisi ollenkaan reppumallia, se ei jotenkin tunnu hyvältä ja vaellusreissuilla on oikea reppu mukana.

• Vinkki

Minulla tämä oman kamerarepun askartelu prosessi on kestänyt jo kolmisen viikkoa, mutta nyt asiaan: minulla kamerareppuna toimii normaali north icen reppu, johon askartelen itse vaahtomuovista sisustat. Vaahtomuovin palaset olen laittanut toisiinsa kiinni normaalilla paperi liimalla ja toimii ainakin toistaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6364
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5863
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3284
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2690
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2258
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1956
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1799
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe