Dr. Hauschka

hajusteallerginen

Onko kukaan teistä hajusteallergikoista kokeillut Dr.Hauschkan ihonhoitotuotteita? Ovatko ne sopineet? Itse reagoin hajusteihin migreenillä ja myös ihoni reagoi hajusteisiin.

4

717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allerginen ja migreeniä

avasin yhden purkin kaupassa ja suljin saman tien. luonnontuote ei todellakaan tarkoita samaa kuin allergiaystävällinen.

mulla ihan sama juttu, migreeni iskee hajusteista.yhdentekevää mistä hajuste on peräisin, kemiantehtaasta vai luomupuutarhasta.

• Varovaisuutta kokeiluun

''luonnontuote ei todellakaan tarkoita samaa kuin allergiaystävällinen.''

Tuo on täyttä totta!
        Monet luonnontuotteet ovat hyvinkin allergisoivia, kannattaa olla varovainen.
        Kaikkea ei pystytä allergiatestaamaan (on olemassa ns. perussarja, millä testataan, siinä ei todella ole kaikki allergisoivat hajusteaineet), kannattaa luottaa omiin havaintoihinsa.

Itse on elänyt hajusteetonta elämää (samoin perhe) jo alkukeväästä 1991. Olen ihoallerginen hajusteille, myöhemmin kuvioon tuli hengitystieoireet ja migreeni (saan migreenin vain hajustealtistuksesta, en suinkaan kaikista, mutta vaikea tietää mistä).

• erittäin hyvin!

Olen kans hajusteallergikko ja käytän päivittäin Dr. Hauschka-tuotteita. Synteettisistä hajusteista saan päänsäryn, pahoinvoinnin, vatsa menee kuralle ja ihoon nousee paukamia... Mut siis Dr. H-tuotteiden luonnosta peräisin olevat hajut kuten eivät muutkaan esim eteerisiä (aitoja 100%) sisältävät aiheuta oireita. Ihana kun voi nauttia tuoksuista, aidoista sellaisista!

• pidän

Mulle on sopineet kanssa, vaikka itsekkin jännitin. Tuoksut tosiaan ovat luonnollisia, itsellä lähes kaikki synteettiset hajut herkistävät. Koen sarjan kaikin puolin turvalliseksi ja hyväksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6204
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5693
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3214
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1749
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    Aihe