hähääh narrasin.
Tyykkäätteko ACDC fanit Dylanista?
jos ei lasketa mukaan uskonnollista kautta.
JUST LIKE A WOMAN olis hyvä coveri jonka Brian vois laulaa luikauttaa.
Dylan sings ACDC !
5
556
Vastaukset
- Slow Train Comin´
Juuri se uskonnollinen tuotanto on Dylanin parasta!
- A:::P::::
Riipppuu mikä lasketaan uskonnolliseksi.
Itse mieltäisin levyt.
SLOW TRAIN COMIN
SAVED
SHOT OF LOVE
INFIDELS (nipinnapin)
kyllä näistä löytyy liian aliarvotettuja kuten:
PRECIOUS ANGEL
GROOMS STILL WAITIN AT THE ALTAR
JOKERMAN (EHKÄ PARAS 80LUVULTA)
EVERY GRAIN OF SAND
I BELIEVE IN YOU
COVENANT WOMAN
kyllä nämä 3 uusinta dylania hakkaa nämäkin levyt mennen tullen musiikillisesti, sanat voivat merkitä joillekin enemmän hengellisellä periodilla.
ostin muuten eilen 3CD.n koosteen DYLAN ,jo on hyvin masteroitu uusiksi jopa 60 luvun renkutukset. - messaijah
A:::P:::: kirjoitti:
Riipppuu mikä lasketaan uskonnolliseksi.
Itse mieltäisin levyt.
SLOW TRAIN COMIN
SAVED
SHOT OF LOVE
INFIDELS (nipinnapin)
kyllä näistä löytyy liian aliarvotettuja kuten:
PRECIOUS ANGEL
GROOMS STILL WAITIN AT THE ALTAR
JOKERMAN (EHKÄ PARAS 80LUVULTA)
EVERY GRAIN OF SAND
I BELIEVE IN YOU
COVENANT WOMAN
kyllä nämä 3 uusinta dylania hakkaa nämäkin levyt mennen tullen musiikillisesti, sanat voivat merkitä joillekin enemmän hengellisellä periodilla.
ostin muuten eilen 3CD.n koosteen DYLAN ,jo on hyvin masteroitu uusiksi jopa 60 luvun renkutukset."Dylan on messias, Dylan on vapahtaja.. kamaan, kamaan mennään Dylania kumartamaan.."
- ........
itse fanitan kumpiakin.
hehee nyt dylanin ääni on sen verran kähee, että voiskin vetää parit acdc:t - Eisiidiisii
Olen AC/DC fani ja tykkään myös Dylanista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356624Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne643726Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1253101- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821464
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301427Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051