Moro
Olen määritellyt solun taustavärin muuttumaan harmaaksi vietäessä hiiren osoitin solun kohdalle. Hiiren ollessa solun ulkopuolella, solun väriksi on määritelty valkoinen. Explorer jostakin syystä muuttaa solun läpinäkyväksi vietäessä hiiri päälle. Muutoin se on valkoinen. Firefoxissa homma toimii aivan kuin sen olen määritellyt. Millä konstilla homman saisi toimimaan oikein myös Explorerissa? Liitämpä koodin mukaan niin saatte pureskella =)
Etusivu
Hiireen reagoiva taustaväri
3
368
Vastaukset
- Peeter.
Ensimmäiseksi kannattaa korjata:
this.style.background='grey'
muotoon
this.style.background='gray'- Juuseppi
Vika oli juuri tuossa. Kumma vaan, ettei Explorer sitä ymmärtänyt ja Firefox kuitenkin ymmärsi. Molemmin kirjoitettuna "harmaa" on kuitenkin oikein. Sen vuoksi itse en tuota hoksannut kokeillakaan.
- Peeter.
Juuseppi kirjoitti:
Vika oli juuri tuossa. Kumma vaan, ettei Explorer sitä ymmärtänyt ja Firefox kuitenkin ymmärsi. Molemmin kirjoitettuna "harmaa" on kuitenkin oikein. Sen vuoksi itse en tuota hoksannut kokeillakaan.
on joidenkin määrittelyjen suhteen tosi kranttu ja toisinaan tuntuu menevän läpi melkein mitä vaan. Pääasia että nyt kuitenkin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707