Ehdotan sensuuria nuorten musiikkivideoihin.
Sensuuri koskisi kaikkea vähänkin eroottisempaa ja asultaan paljastavaa esitystä! Nuoret, etenkin tytöt, apinoivat seksuaali-identiteettiä hakiessaan noiden videoiden esittäjiä.
Sensuuria myös nuorisolehti Suosikin liian paljastaville kuville.
sensuuri nuorten videoihin!
6
443
Vastaukset
- taputan
Ståhl voi noudattaa ehdotustasi välittömästi.
Hänhän on tukemassa tuota kulttuuria mainosrahoilla.
Saikkosen esiinnostama asia on hieno teko, joten keskustelu alkakoon. - naurettavia tekosyitä
mitä kanssa voi olla on kasvatusapua vanhemmille.
Se ei ole median tehtävä sulkea televisiota, jos sieltä tulee jotakin sopimatonta. Se ei ole median tehtävä olla ostamatta niitä lehtiä, jos niissä on jotakin sopimatonta. Eikä median tehtävä ole myöskään olla ostamatta niitä vaatteita, jos ne on liian paljastavia. Se on vanhempien tehtävä!
Jos tyttäres pukeutuu kuin huora, niin se Suosikki lehti on viimeinen asia mitä sun kannattaa syyttää.- eikös tuo
Suosikki lehdykkä ole nimenomaan suunnattu NUORILLE
Outoa ajatella ettei sitä voi ostaa, mutta nytpä viisastuin minäkin tietämätön, enpä osta enää.
Tähän asti olen sen ostanut, mutta en lukenut sitä itse.
Nyt olen tutustunut/ katsonut kuvia. - naurettavia tekosyitä
eikös tuo kirjoitti:
Suosikki lehdykkä ole nimenomaan suunnattu NUORILLE
Outoa ajatella ettei sitä voi ostaa, mutta nytpä viisastuin minäkin tietämätön, enpä osta enää.
Tähän asti olen sen ostanut, mutta en lukenut sitä itse.
Nyt olen tutustunut/ katsonut kuvia.Ainahan sen lapsen voi tynnyriin sulkea, jos ei jaksa kasvattaa.
- veikkonen.....................
naurettavia tekosyitä kirjoitti:
Ainahan sen lapsen voi tynnyriin sulkea, jos ei jaksa kasvattaa.
Tietoa saa nuorten asioista monesta eri lähteestä,
ilman törky kuviakin.
Onneksi nuoret osaavat niitä myös muualta hakea kun lehtihyllyiltä lehdistä, joista on puolet mainoksia. - kasvattaa ; D
naurettavia tekosyitä kirjoitti:
Ainahan sen lapsen voi tynnyriin sulkea, jos ei jaksa kasvattaa.
Heh heh, no jonkun tilipussia tietty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2576957Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664524Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181890Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311518- 821514
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077