.. oli sanoinkuvaamattoman janna kokemus! baarissa han minut bongasi ja paadyimme juttelemaan lahes nelja tuntia, aivan kaikesta, aivan kun olisi jutellut peilikuvalleen tavallaan, mies ymmarsi minua niinkuin kukaan ei ole koskaan ymmartanyt! todellakin tuntui kun sielunkumppaniin olisi tormannyt, mahtava tunne. samalla tuntui ettei varsinaista kemiaa valillamme ollut, mies kuitenkin halusi pussailla lopuksi. ne paivat minka valissa ei nahty ennen seuraavaa kertaa tuntui raastavalta-odotin koko ajan nakemistamme, halusin pian olla taman henkilon seurassa joka ymmartaa minua ennenkuin edes itse teidan mita ajattelen. kun nahtiin han kertoi miettivansa ihan samaa! koskaan ennen en ole tavannut miesta joka ymmartaa minua noin. kuitenkin kun oltiin ekoilla varsinaisilla treffeilla tuntui ettei meilla loppujen lopuksi ollut niin paljon juteltavaa-tavallaan kylla, tavallaan tuntui etta ollaan ehka niin samanlaisia ettei sanoja tarvita (?) mutta sita kemiaa en edelleenkaan loytanyt, sielunveljeytta kylla.
onko tama mies nyt sitten vain kaveriainesta? pystyttiin olemaan pitkiakin hetkia vain hiljaa makoillen eika tunnelma missaan nimessa ollut vaivautunut vaan rento. tuntuisi hassulta "paastaa" tuollainen mies menemaan mutta hassulta tuntuu myos miksi mulla ei tunnu olevan tunteita siihen???
muita kokemuksia neitsytsuhteista?
tapasin neitsytmiehen..
14.9
1
930
Vastaukset
- henkisesti riippuvainen
Ota pikaisesti yhteyttä Neitsyen uhrien tukiyhdistykseen!
Neitsymies pitää sinua pauloissaan ja lopulta riuduttaa sinut henkisesti tyhjäksi. Tiedät, että sinun pitäisi paeta, suorastaan juosta, mutta et pysty. Olet suhteessa pelkästään antavana osapuolena. Ei sen niin kuulu olla, neitsymiehen kanssa ei vain ole muuta vaihtoehtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2476787Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664214Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061