oinas on pahin vihollinen, nii se vaa on. Molemmat vanhemmat oinaita , huh.
pahin vihollinen
4
1234
Vastaukset
- MET
Miten tää vihollisuus ilmenee?
Olen usein pettynyt oinaisiin... puhuvat/lupaavat yhtä mutta toimivat toisin. Näen vain heidän lävitseen, mutta luulin sen johtuvat siitä että äiti ja sisko ovat oinaita eli olisin oppinut tuntemaan heidät niin hyvin. - Tasty*
Vai että pahin vihollinen..? Siinä tapauksessa mulla on vihollinen sängyssäni:)
On kyllä totta, että oinaat lupailevat ja lupailevat, turhia lupauksiaan, siinä saa skorpioni pettyä aina pahimman kerran.
Kyllähän mä ymmärrän, ettei tästä mitään tule, mutta en vaan voi vastustaa sitä tunnelatausta, mikä joka kerta syntyy kun näemme. En silti haluais loppuelämääni viettää hänen kanssa. Eikä siinä kauan mennyt kuin sen tajusin. valitettavsti:)- ---------------------------...
itseäni äryttävät eniten itseään täynnä olevat kaksoset.Isosiskoni on oinas, eikä minulla hänen kanssaan juuri mitään ongelmia ole ollut.
- oijoi
---------------------------... kirjoitti:
itseäni äryttävät eniten itseään täynnä olevat kaksoset.Isosiskoni on oinas, eikä minulla hänen kanssaan juuri mitään ongelmia ole ollut.
skorpparinaisena koen pahimmiksi vesimiehet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757