Nahkatakkeja?

..............

Mistä sais nahkatakkeja,jotak ei oo semmosia pitkiä. Kaupalla ei oo muuten väliä, mutta jos ois mahollista olla suomalainen, mutta ulkomaalainenkin kelpaa.

Kirpputorilta oon jo kahtonu, mutta eipä ollu...

9

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elvari542654

Taidat olla vaan imagoa etsimässä, olet vellihousu raasu joka pettää punkin, sua pitäs vetää dunkkuun ja lujaa.

• !!!!!!

vitun wannabe ite oot?

• anarkomarko
        !!!!!! kirjoitti:

vitun wannabe ite oot?

Just tollaset siat pettävät punkin ja luulevat et joku emohinurimusa on punkkia. Menkää kauppaan ostamaan uus imago hahahahahahahahahahahahahahahahaha

• pansdn

mistä tiiät että se ettii punk tyyli !

• Maaseutu on lehmiä pullollaan.

• taas on

rusakkoja pulollaan

• hahahahihmiset
        taas on kirjoitti:

rusakkoja pulollaan

mistä teki voitte tietää että onko nää jotain wannabepunkkareita? joskus jopa täällä ´suomesssa tuollaisten teini-ikäisiin kolahtaa ensin AATE ja sitten vasta se tyyli. vi**u ei ole mitään oikeuttaa alkaa panetteleen jos ei tiedä paskaakaan mistään .

ja hei kakki ns. tr00punkkarit, eläkää vaan omaa elämäänne ja miettikään ootteke ite just niitä pahimpia wannbeita.

luuletteko että oikeat punkkarit on niitä jotka kulkee ympäriinsä ja huuta: "HEI VI**U KATTOKAA MÄ OON PUNKKARI! PAINUKAA VI**UUN KAIKKI WANNABEET MÄ ON AINOO TOSIPUNKKARI!"

ja sitten kysymys tähän loppuun, miten teistä on tullu punkkareita? ootteko lastentarhassa joskus 5vee ollu punkkareita jne. "punkkariksi ei aleta, vaan synnytään, bla bla" onko muka totta? varmaan joka toinen jotka täällä leikkii punkkareita on joskus alkanu punkkariksi.

• älänoista

www.nahkatakit.con

ainakin sieltä ja kyllä googlettamalla jostain muualtakin ehkä? tollasten kusipää urpoilijoitten vastauksista ei kannata välittää. Niitä riittää.

• HUOM!

se olikin www.nahkarotsit.com ei siis nahkatakit... joka on täys....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4170
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3684
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1492
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      407
      1332
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe