Telewellin

palomuuri kytkettynäkö heti...

modeemissa,onko se toiminnassa kun sen laittoi koneeseen vai pitääkö se palomuuri jotenkin kytkeä toimivaksi?

Ei näitä vanha ukko ymmärrä.

7

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telewell...
      • näkyisi olevan

tuon laitteen tyyppi.En ole koskaan ollut modeemin palomuurin kanssa tekemisissä,tuli vain puheeksi ja kerroin kaverille ja siksi olen ottamassa asiasta selkoa niilträ joille nämä eivät ole käsittämättömiä asioita niinkuin minulle ja kai monelle muullekin samalla.
        Manuaalia en ole säilyttänyt kun tuo on ollut jo varmaan vuoden käytössä!Nyt siis vasta tullut puheeksi.

• vielä kertoa
        näkyisi olevan kirjoitti:

tuon laitteen tyyppi.En ole koskaan ollut modeemin palomuurin kanssa tekemisissä,tuli vain puheeksi ja kerroin kaverille ja siksi olen ottamassa asiasta selkoa niilträ joille nämä eivät ole käsittämättömiä asioita niinkuin minulle ja kai monelle muullekin samalla.
        Manuaalia en ole säilyttänyt kun tuo on ollut jo varmaan vuoden käytössä!Nyt siis vasta tullut puheeksi.

Kävin Telewellin sivuilla katsomassa ohjekirjaa,kyllä se näyttää sellaiselta mitä pelkäsinkin!
        Ei ole minusta kytkemään palomuuria päälle.

• on kevyt malli...
        vielä kertoa kirjoitti:

Kävin Telewellin sivuilla katsomassa ohjekirjaa,kyllä se näyttää sellaiselta mitä pelkäsinkin!
        Ei ole minusta kytkemään palomuuria päälle.

http://www.easytel.fi/ohje.php?ohje=67 Eli se estää koneesi näkymästä ulkopuolisille...Koneella syytä olla joku "oikea" palomuuri asennettuna.

• ja siinä
        on kevyt malli... kirjoitti:

http://www.easytel.fi/ohje.php?ohje=67 Eli se estää koneesi näkymästä ulkopuolisille...Koneella syytä olla joku "oikea" palomuuri asennettuna.

oma palomuuri.Haluaisin kuitenkin käyttöön myös Telewellin oman suojauksen.

Modeemi leiskuttaa kuin rypäle jouluvaloja joka varmaan tarkoittaa siellä olevan liikennettä silloinkin kun en itse ole koneella.Näin syksyn tullen jos pitää yöllä lähteä vessaan on kuin discon läpi kulkisi.Ei puutu kuin musiikki.

• Joo..
        ja siinä kirjoitti:

oma palomuuri.Haluaisin kuitenkin käyttöön myös Telewellin oman suojauksen.

Modeemi leiskuttaa kuin rypäle jouluvaloja joka varmaan tarkoittaa siellä olevan liikennettä silloinkin kun en itse ole koneella.Näin syksyn tullen jos pitää yöllä lähteä vessaan on kuin discon läpi kulkisi.Ei puutu kuin musiikki.

Hakee päivityksiä..

Jos löytää niin suorittaa vielä tarkistuksenkin..

• Joo..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6984
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6404
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3494
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2980
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2714
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2408
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2066
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1937
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1797
    Aihe