Syyttäjä Haapalehto kuvaili Seppo Boismanin vammoja. Valolkuvista näkyy, että puukoniskut ovat osuneet suoraan kaulaan. Se tarkoittaa, että tekijän on täytynyt nähdä uhri. Boisman on vuotanut paljon verta. Häntä on lyöty ENSIN PUUKOLLA ja vasta sitten kivellä. Murhaaja on ollut aika fakiiri, kun on ulkopuolelta lyönyt puukolla pienestä rakosesta tarkasti kaulaan väistelevää Boismania ja muutkin teltassa olijat ovat olleet häiriöksi toiminnalle...
Seppo Boismanin vammat
14
845
Vastaukset
- Lökman
Eiköhän totuus liene kuitenkin se, että kaikkia kolmea Bodomin uhria lyötiin ensiksi kivellä - näköyhteydessä kuitenkin, olihan Mäki päästä karkuun.
Boisman on voinut alkaa äännellä tai liikahdella murhaajan ollessa "kostamassa" Björklundille, joten hän viimeisteli Boismanin puukolla.
Eli: murha-ase oli kivi, ja puukkoa käytettiin raivon vallassa riehumisen lopuksi, Boisman olisi kuollut vammoihinsa ilman puukotustakin, kuten kuoli Björklundkin; häntähän puukotettiin hänen jo ollessa kuollut.- lyödä
kivellä pienestä rakosesta, kun teltta estää näkyvyyttä. Vielä vaikeempaa, jos teltta oli pystyssä. Kokeilkaa itse...
- Gustafsson
lyödä kirjoitti:
kivellä pienestä rakosesta, kun teltta estää näkyvyyttä. Vielä vaikeempaa, jos teltta oli pystyssä. Kokeilkaa itse...
sen verran muistanut, että teltan rakosesta kurkkiva hyökkääjä oli mustapartainen mies. Eli teltta oli kuin olikin pystyssä hyökkäysvaiheessa!
- tietenkin...
lyödä kirjoitti:
Murhaaja repi tietysti ensin teltan auki, siihen ei tarvittu kuin pari viiltoa puukolla.
Kivi on ilman muuta parempi murha-ase kolmea vastaan, nopea ja äkkiä tehoava joka hiljensi iskun kohteen heti.
Kyllähän se kivellä hakkaaja tiedetään, vai mitä laamanni?
- poismiäs
on se sitten hyvä, että meillä on täällä sinunkaltaisesi kaikkiosaava päättelijä, joka asettaa itsensä jopa syyttäjän yläpuolelle. Suomen rikosoikeus menettäisi paljon, jos sinä pitäisit suusi kiinni.
- valopäitä
oikein sikiää heh heh
- näyttää kaakkoon
Seppo Boismanin vammat eivät kerro syyllisestä yhtään mitään. Jos joku kuvittelee näkevänsä niistä jotain syyllisestä, niin on aika hakeutua ammattiapuun, joka voisi parantaa todellisuudentajua. Päättelykykyyn ei pysty kypsällä iällä enää vaikuttamaan, mutta saattaa olla avuksi, jos joku ammattilainen kertoo kuinka soputua siihen todellisuuteen, ettei äly riitä päättelemään asioita.
Sepi oli tapettu ensimmäisenä. Miten tämä sopii joittenkin toistuvaan argumenttiin, jonka mukaan viha on selvästi kohdistunut Irmeliin.- Lökman
Minulla on älyä enemmän kuin sinulla, joten minä valaisen sinua:
Boisman (sinulle tuttavallisesti Sepi) piti murhata ensin, koska hän oli ainoa joukosta, joka kykeni murhaajalle vastusta antamaan.
Tytöillä ei siihen ollut mitään mahdollisuutta, tietenkään: milläs pienet tytöt jo parikymmentä kiloa painavampaa, hullussa rähinäkännissä riehuvaa jätkää olisivat voineet vastustaa?
Ja sinä sitä olet jostain oppinut oikein hienon sanan: argumentti!
Murhaajan murhattua Boismanin ja Mäen muutamalla iskulla hän pääsi sitten varsinaisen kohteensa kimppuun, ja ruumiinavauspöytäkirjasta pitäisi sinunkin älyvähälläsi kyetä tajuamaan, mistä on pääteltävissä (argumentoitavissa!) Björklundiin kohdistuneen murhaajan varsinainen raivo ja viha. - Lövei
Lökman kirjoitti:
Minulla on älyä enemmän kuin sinulla, joten minä valaisen sinua:
Boisman (sinulle tuttavallisesti Sepi) piti murhata ensin, koska hän oli ainoa joukosta, joka kykeni murhaajalle vastusta antamaan.
Tytöillä ei siihen ollut mitään mahdollisuutta, tietenkään: milläs pienet tytöt jo parikymmentä kiloa painavampaa, hullussa rähinäkännissä riehuvaa jätkää olisivat voineet vastustaa?
Ja sinä sitä olet jostain oppinut oikein hienon sanan: argumentti!
Murhaajan murhattua Boismanin ja Mäen muutamalla iskulla hän pääsi sitten varsinaisen kohteensa kimppuun, ja ruumiinavauspöytäkirjasta pitäisi sinunkin älyvähälläsi kyetä tajuamaan, mistä on pääteltävissä (argumentoitavissa!) Björklundiin kohdistuneen murhaajan varsinainen raivo ja viha.Sinä olet niin tyhmä, että aika moni ngläinenkin on hävennyt puolestasi.
- Anonyymi
Mitä sekoilet. Bodomin tapauksessa ei ole pystytty tutkimaan ns. tappojärjestystä koskaan. Joten kuka se tässä tarvitsee ammattiapua. Sinä laamanni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sekoilet. Bodomin tapauksessa ei ole pystytty tutkimaan ns. tappojärjestystä koskaan. Joten kuka se tässä tarvitsee ammattiapua. Sinä laamanni
Onhan se mahdollista että Seppo olisi ehtinyt aiheuttaa nisselle enemmän vammoja ellei olisi tapettu ensin, mutta hankalahan sieltä teltasta on ollut puolustautua kun puukottaa teltan läpi ja luultavasti hakannut kivellä tyttöjäkkin ennen kuin mennyt sisälle. Puukotus on myös äänettömämpää ja nopeampaa kuin kivellä kallon murskaaminen.
- potkaisi
poskipäähän teltan repijää.
- Sepon varvas
vai mistä tiedät, oliko sepon ukkovarpaassa Gustafssonin poskidnata? Aikamoinen hevosenpotku ilman kenkiä, vieläpä jalkoja liikauttamatta! ....Oisko Nisse kaatunut pää edellä Sepon kenkään, hehheh?
- potkaisikin
Sepon varvas kirjoitti:
vai mistä tiedät, oliko sepon ukkovarpaassa Gustafssonin poskidnata? Aikamoinen hevosenpotku ilman kenkiä, vieläpä jalkoja liikauttamatta! ....Oisko Nisse kaatunut pää edellä Sepon kenkään, hehheh?
selällään, kantapäällä poskipäähän kännissä
telttaa puukolla repivää tunkeilijaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995