Voiko sähkösaunaan laittaa roiskevesisuojatun patterin? Siis pitämään kiukaan ollessa pois päältä peruslämpöa yllä. Patteri kykeytyisi pois päältä kiukaan mennessä päälle.
Lämmitin
7
1756
Vastaukset
- laittaa patterin
mutta sen kytkentä vaatii omat vimpaimet sillä eihän saunassa ole pistorasioita valmiina. Yleensä ei ne jäädy muutenkaan.
- lisäksi2
Joo ei ole pistorasioita eikä tulekaan, määräykset kun kieltävät ne. Paneloinnin uusimisen yhteydessä saisin helposti vedettyä kaapelin lämmitimelle jos sellaisen saa asentaa.
- kuvitella
lisäksi2 kirjoitti:
Joo ei ole pistorasioita eikä tulekaan, määräykset kun kieltävät ne. Paneloinnin uusimisen yhteydessä saisin helposti vedettyä kaapelin lämmitimelle jos sellaisen saa asentaa.
Luulen että ei saunaan saa asentaa mitään muuta sähkölaitetta kuin kiukaan.
Helolla oli aikoinaan kiuas joka toimi myös lämmityspatterina. Sitä vaan ei taideta valmistaa enää. Toisaalta varaavat kiukaat pitävät saunassa jonkun verran lämpöä. Joten sillä voi ratkaista tuo ongelman. - ...........................
kuvitella kirjoitti:
Luulen että ei saunaan saa asentaa mitään muuta sähkölaitetta kuin kiukaan.
Helolla oli aikoinaan kiuas joka toimi myös lämmityspatterina. Sitä vaan ei taideta valmistaa enää. Toisaalta varaavat kiukaat pitävät saunassa jonkun verran lämpöä. Joten sillä voi ratkaista tuo ongelman."Luulen että ei saunaan saa asentaa mitään muuta sähkölaitetta kuin kiukaan."
Voisit luulla väärin. Sähkölaitteita saa asentaa mihin tahansa kunhan ne täyttää käyttöpaikkaansa vastaavan suojaluokituksen rakenteensa ja kytkentätapansa puolesta; saunassa se luokitus on IP44. - on...
........................... kirjoitti:
"Luulen että ei saunaan saa asentaa mitään muuta sähkölaitetta kuin kiukaan."
Voisit luulla väärin. Sähkölaitteita saa asentaa mihin tahansa kunhan ne täyttää käyttöpaikkaansa vastaavan suojaluokituksen rakenteensa ja kytkentätapansa puolesta; saunassa se luokitus on IP44.Mahtaako löytyä tuolla luokituksella olevaan lämpöpatteria?
- Anonyymi
on... kirjoitti:
Mahtaako löytyä tuolla luokituksella olevaan lämpöpatteria?
Kyllä löytyy, googlaa
- Anonyymi
Onhan noita joka paikassa, esim. ihan tavallinen Nobö-patteri käy, IP24.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316049- 345513
- 293114
- 342484
- 442377
- 152138
- 372128
- 121721
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391706En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697