Olettekos käyneet tällasella sivulla kuin http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=search&cat=0&pos=0 ? Sieltä löytyy erikoinen kristallipallo, joka lukee ajatukset.
Kokeilin monta kertaa ja aina se tiesi... miten ihmeessä se oikein toimii? :o
Mielenkiintoinen ajatustenlukupallo :)
5
1067
Vastaukset
- boltsi hukassa
Menin sivulle ja löysin kuvan jossa kaksi
tenavaa istuvat vetämässä viinaa. Mutta mitä
sen jälkeen, missä varsinainen testi on?
Liittyykö asiaan etten ole kirjautunut jäseneksi?- zarvati
vai viinaa vetäviä tenavia, hups. ei siel sellasta pitäs olla. :)taisi olla jotain vikaa tuossa linkissä... testasin itse ja mä taas löysin jonkun teknopapukaijan :D :D
elikkäs tässä tulee uusi linkki, saa nähdä minne se vie. :D Pitäs kyllä toimia:
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-7266
- näitä
numeroita 9 18 27 36 45 54 63 72 81 menet siis aina yhdeksän symbolia eteen päin.
Näistä laskutoimituksista tulee aina joku näistä, eikös? ja kappas kaikiin vauhtuu aina sama symboli- lisäys
kiva illuusio tuo oli joka tapauksessa joutu vähä aikaa pohtimaan.
- zarvati
lisäys kirjoitti:
kiva illuusio tuo oli joka tapauksessa joutu vähä aikaa pohtimaan.
Ovelaa, noinhan se juuri menee... kiva tietää :) melkein jo säikähdin tuossa alussa kun kokeilin tätä ajatustenlukijaa, et mistä ihmeestä se voi tietää aina oikein... olin ihan ihmeissäni. :D
Mietin, et mikä juttu siin vois olla mut en itse huomannut. Totta, aika mielenkiintosta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336654- 356073
- 293364
- 452830
- 342624
- 152318
- 372168
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461872En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767