Minulla on kuusi uskollista

vaaka: saa mitä haluaa ;)

Niin tuosta otsikosta: minulla on siis kuusi uskollista palvelijaa,
jotka opettavat minulle kaiken minkä tahdon. Heidän nimensä ovat:
MITÄ, MISSÄ, MILLOIN, MIKSI, KUKA, MITEN.
Heidän antamien oppien mukaan kun elän,
en taatusti jää pulaan,
olen nähkääs vielä hirmu hyvä oppimaan,
ja muisti pelaa, joskus kyllä "relaan" ja
nautin saamistani opeista, nam.....

7

1386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MölläMäijä

Ensimmäisenä tuli mieleen, että olet armeejassa...

• ap ;)

En ole armeijassa, mutta ajattelin vähän keventää tätä sivun meininkiä, ettei kävisi liian ankeaksi.
        Eikö tässä kuitenkin itua ollut, että ensin pitää oppia ja sitten vasta harjoittaa opittua, sekä psyykkisellä että fyysisellä tasolla? Sanottiinhan ennen kai, että "Oppi ei ojaan kaada", sänkyyn kylläkin, ja siellähän onkin hubaa, vai mitä - siis kun osaa kaikki kommervenkit, ja vaakahan osaa, kun on sopiva "sytyttäjä", hehheh.......

• ap.
        ap ;) kirjoitti:

En ole armeijassa, mutta ajattelin vähän keventää tätä sivun meininkiä, ettei kävisi liian ankeaksi.
        Eikö tässä kuitenkin itua ollut, että ensin pitää oppia ja sitten vasta harjoittaa opittua, sekä psyykkisellä että fyysisellä tasolla? Sanottiinhan ennen kai, että "Oppi ei ojaan kaada", sänkyyn kylläkin, ja siellähän onkin hubaa, vai mitä - siis kun osaa kaikki kommervenkit, ja vaakahan osaa, kun on sopiva "sytyttäjä", hehheh.......

vääpeli enkä mikään muukaan käskynhaltija, eli "Mä olen Nainen, niin satumainen." :))

• MölläMaija
        ap ;) kirjoitti:

Mallioppimiselta kyllä, eli mitään spontaania ei olisi tiedossa. Vai olisiko juuri niin, että vaaka toteuttaa itseään vain ja ainoastaan sängyssä (sänkyhän on kyllä hyvin monipuolinen toteuttamisen ja tunteitten temmellyskenttä).......

• ap.
        MölläMaija kirjoitti:

Mallioppimiselta kyllä, eli mitään spontaania ei olisi tiedossa. Vai olisiko juuri niin, että vaaka toteuttaa itseään vain ja ainoastaan sängyssä (sänkyhän on kyllä hyvin monipuolinen toteuttamisen ja tunteitten temmellyskenttä).......

"älä ota liian kirjaimellisesti". Sängyssähän yleensä vasta öisin, jos ehtii nukkumaan, sillä on niin paljon muuta mielenkiintoista elämässä, ettei nukkuminen ja muu sen ohella aina tule mieleen. Sanoit oikein, että sänky on monipuolinen eri asioiden toteuttamispaikka, tässä nyt niitä erikseen mainitsematta. Tuo henkinen hyvinvointi on päällimmäisenä ajatuksissa ja sitä voi kohentaa vaikka siellä sängyssä loikoilemalla hyvän kirjan parissa.
        MölläMaijallekin nautinnollista päivää ja
        Kiitos.

• että kysyvä

ei tieltä eksy.
      "Uskollisesi" ovat ihan jees juttu niin kauan kun kysymyksessä on positiivinen uteliaisuus.
      Vahinko vaan, että on olemassa leegio populaa
      joka käyttää "Uskollisiltasi" saatuja "oppeja" väärin.

• juttu nuo

vaakojen mitämissämilloin-kyselyt.
      mutta annas olla, kun vaa´alle vastaa alkaa älytön inttäminen.
      vaaka ja neitsyt taitaa olla vähän samantyyppisiä. Hanttiin pistetään ihan periaatteesta, vaikkei asiaa edes tunneta. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6204
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5693
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3214
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1749
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    Aihe