Kuten olen huomannut, useilla ihmisillä on tuo ongelma että ovet ja ikkunat eivät mene paikoilleen, sanoo jotain laita laatan keskelle...
Olen ratkaissut tämän ongelman: syötä koodi
boolProp snapObjectsToGrid true
Niin ovet ja ikkunat menevät taas niin kuin pitää. Valitettavasti ainakin mun pitää syöttää toi koodi JOKA KERTA kun rupeaan pelaamaan tai käynnistän sims 2 uusiksi.
En tiedä mistä tuo ongelma johtuu mutta se on alkoi mulla kun asensin matkoilla lisärin niin vähän sen jälkeen... Mulla oli myös tuo nude pach, ja siitäkin tuli ongelmia mutta tossa ainakin yksi ratkaisu. Ja hyvää Isien päivää kaikille!
Te Joilla ei ikkunat ja ovet ei mene paikoilleen..
1
186
Vastaukset
- papupummel
hei daa XD jos ovet ja ikkunat ei mene matkoilla lisärin kanssa seinään niin se johtuu siitä että joissakin matkoilla lisäreissä on ilmennyt bugi. käytän sanaa joissakin koska mä en ainakaan omassa pelissä huomannu muuta vikaa kuin sen että hackien takia koko peli oli nuuskana, poistin ne ja nyt homma pelittää mukavasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1654347Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372504- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321173Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.116862