Elikkä kyselisin ihan mielenkiinnosta kuinka vanhoja teatterin harrastajia täällä on ja minkä alan töitä teette? (siis ammattinne)
Teatterihan vie melko paljon aikaa, joten ois kiva tietää ;)
Teatterin harrastajat!!
2
607
Vastaukset
- teatteroimaan...!!!
olen 19 ja käyn lukiossa. Haluan harrastukseksi näyttelemisen... sellaisen.. ei vakavan, eikä ammatillisen harrastuksen..
pyörin täällä tälläisiä kysymyksiä kyselemässä... et en kyllä tiedä vielä mistä löytää aloittelijoille kursseja... mun ikäisille tai vanhemmille.. tai kenties pienemmillekin.. kuka välittää... :D- intohimona näytteleminen
Voit mennä harrasamaan näyttelemistä harrataja teatteriin sinne on kaikki tervetulleita. olen 37v ja harrastanut teatteria 5 vuotta. Ujona ihmisenä en uskonut ikinä pääseväni/pystyväni esiintymään. Mieletön kokemus joka tulee jatkumaan varmasti kiikkustuoliin asti. Olen ammatiltaani taloushallinnon ammattilainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980