Etsitään nopeaa ja luotettavaa

Omaportaali

Terve,

Nyt tarvitsisin mielipiteitä.

Olen tehnyt kohtuu ison portaalin johon on alkanut ilmestyä käyttäjiä. On pieniä mahdollisuuksia että kävijämäärät nousevat edelleen.

Kun on persaukinen, niin ei voi kävellä Soneralle tai muullekkaan suurelle toimittajalle etsimään webhotellin sijasta "yritysratkaisuja" niin kysyisinkin, missä on järkevillä hinnoilla olevia nopeita ja laajennettavia hostingeja. Avainsana on nopeus, mutta hintakattokin on tällä hetkellä 10-20€ kuussa.

Futuron ei kuulu listaan.

6

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ele2

Kurkkaapa http://roundex.fi ja laita meiliä admin@roundex.fi tai kysele ircnetissä #roundex -kanavalta.

• Korben Dallas

http://www.planeetta.net/content/view/6/29/

Virtuaalipalvelin ja täysin hallittavissa itse. Ei paha, mutta hinta on 40 eur/kk.

Ele2... kyseisellä sivulla lukee: "koti.roundex.org on tällä hetkellä kehitystauolla, tulevaisuudessa palvelu löytyy osoitteesta www.roundex.net."

• ele2
        Korben Dallas kirjoitti:

http://www.planeetta.net/content/view/6/29/

Virtuaalipalvelin ja täysin hallittavissa itse. Ei paha, mutta hinta on 40 eur/kk.

Ele2... kyseisellä sivulla lukee: "koti.roundex.org on tällä hetkellä kehitystauolla, tulevaisuudessa palvelu löytyy osoitteesta www.roundex.net."

Juu, niin lukee. Tuolla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä varsinaisen hosting-palvelun kanssa.

"
        "

• maverick

Itse voin suositella Nodetaa: www.nodeta.fi

Kohtuu edullinen ja hyvin on toiminut.

• teemu mannisto

siis kannattaa laittaa tarjouspyyntö osoite.com myyntiin itse sain nimittäin heiltä aika hyvän diilin. en tarkalleen tiedä mitä tarvitset mutta laita sinne tarjouspyyntö ja sit voit kattoo jos se on tarpeiden mukainen. mulla 2gt kotisivutilaa ja tietokanta sieltä ja rajattomasti poppi3 bokseja.

• jotakinymmärtää

Mulla on pari serveriä, joissa jonkin verran tilaa tuohon hintahaarukkaan. Pyörittelen mm. taidetta.net palvelua ja pyrin kustannukset kattamaan pienellä hosting hommalla.

Eli, sinne tukeen vaan kyselyä. Koneet on hieman vanhoja, joten php5:sta en tarjoa mutta muuten kulkee lujaa :)

Normaali kilkuttimet on tarjolla. Yhdellä asiakkaalla pyörii muutama joomla saitti ja geeklog, joten noissa voin ainakin neuvoa tarpeen tullen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5999
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5483
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3094
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2474
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2347
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1696
    Aihe