..oon pitkään miettiny miks stonesit ei laittanu sinkkuhittejään albumeilleen 60 luvulla.
Esim miks jumpin jack Flashia ei laitettu vaik Beggars Banquetille. Honky Tonk Womania Let It bleed levylle.
Aftermath albumin euroopan versiosta puuttui Paint It Black ja As tears go By.
Heikkoja 60 luvun levyjä ?
3
388
Vastaukset
- Stonesdiggari
jättää hittejä pois älppäreiltä. Esim Jumpin Jack Flash ei mielestäni tyylillesisti sopisi Beggars banquetille ja Honky Tonk Women on korvattu countyversiolla em. biisistä nimellä Country Honk, mikä on mainio veto ja kertoo kyllä bändin itsevarmuudesta/välinpitämättömyydestä tms. After-mathin jenkkiversiossa on tosin hitti Paint it black mukana ja mainittu esim levn kannessa. Samoin Out of Our headsin ns. export ja jenkkipainoksessa on molemmat hitit Satisfaction ja Last Time mukana, kun ne brittipainoksesta puuttuvat.
Samanlaista tyyliähän noudatti myös Beatles ja Kinkskin eli singlehittejä ei tupattu älppäreille.- Open G
Olen kyllä ymmärtänyt asian olleen toisin päin. Eli Country Honk on alkuperäinen kappale em. lp:llä (Beggars..). Country Honkista kehitettiinn sitten Honky Tonk Women, ja tässä modifioinnissa Mick Taylorilla oli huomattava osuus.
- Stonesdiggari
Open G kirjoitti:
Olen kyllä ymmärtänyt asian olleen toisin päin. Eli Country Honk on alkuperäinen kappale em. lp:llä (Beggars..). Country Honkista kehitettiinn sitten Honky Tonk Women, ja tässä modifioinnissa Mick Taylorilla oli huomattava osuus.
Ahaa, tuo oli uutta tietoa, mutta on varmaan noin kuin kerroit. Esim You cant allway get what you want on lähtöisin beggarsin sessioista ja ilmestyi Let it bleedillä. Honky tonk women ilmestyi sinkkuna kesällä 69, mutta Let it bleed lp:hän tuli ulos vasta loppuvuodesta sisältäen Country honkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2386720Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664074Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701587- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061