rekisteröityä kärryn joka on vanha hevoskärry josta otin jarrut pois ja tein lavan päälle ja siinä kippi.Ennen oli pyörät sivuilla nyt ne on lavan alla.Eli leveys kasvoi.Pituus on sama.Miten menetellä jatkossa et saisi lailliseksi?
saako
lailliseksi
3
682
Vastaukset
- Viikonlopun paras!
Viikonlopun hieno avaus! Kiitos.
- kysyjä.
halusi varmaan neuvoja,et mitä mieltä olet saako siihen papereita vai ei?Itse luulen et mikä ettei kun käy konttorilla kysymässä ja tekee uudet paperit.Käy ihmeessä näyttää sitä kärryäs.
- hevosen vetämä
kysyjä. kirjoitti:
halusi varmaan neuvoja,et mitä mieltä olet saako siihen papereita vai ei?Itse luulen et mikä ettei kun käy konttorilla kysymässä ja tekee uudet paperit.Käy ihmeessä näyttää sitä kärryäs.
kärry eikä autolla vedettävä, jossa kuljetetaan hevosta, niin voi onnistuakin, muuten ei missään tapauksessa tule laillisesti onnistumaan !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721