Tämä alkaa jo ketuttaa. Olen tässä tapellut sivujeni ulkoasun kimpussa, mutta erityisesti minulle tuottavat päänvaivaa taulukon reunukset. Haluaisin, ettei niitä näkyisi ollenkaan, mutta pulma on kirpaiseva: ne eivät katoa millään!
border: 0; ei toimi
Taulukossa on kaksi riviä ja kummassakin kaksi solua. Jokaisessa solussa on iframe.
Olisiko kenestäkään täällä apua?
Taulukon reunukset EIVÄT katoa
3
351
Vastaukset
Kirjoitit border-asetukset ehkä väärään paikkaan. Paperilapulle? Jos ne ovat www-sivullasi, niin voisit kertoa osoitteen.
Tosin voi olla, että luulet iframe-elementin reunaviivaa taulukon reunaviivaksi.
Ja toisaalta kaksi iframe-elementtiä jo viittaa siihen, että olet tekemässä jotain aika hupsua, jolloin todelliset ongelmat ovat jossain ihan muualla.- Höpö.
Ongelmasi johtuu siitä että IE (ainakin vielä kutosversiossa) haluaa laittaa iframelle reunukset enkä keksi miten sen saisi css:n avulla ymmärtämään niiden poistamista.
Ratkaisu on silti perin yksinkertainen:
frameborder="0"
Eli:
- "Se kysyy kun ei itse ...
Nyt näyttää toimivan :) Kiitos molemmille auttaneille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696