Mistä saisi tilattua/ ostettua doggi riipuksia? Extra petistä saa, mutta ovat kullattuja ja haluaisin kultaisen. Onkohan ainut keino etsiä näppärä kultaseppä ja tietättää sillä? Voi vaan olla aika arvokasta lystiä se...
Doggi koruja
8
1003
Vastaukset
- ...................
No voi luoja!!!!
- doggi75
Kyllä tällä foorumilla näitä lapsia riittää...Oli asia kuin asia, niin aina täytyy jotain p***** kirjoittaa.
- et samalla
doggi75 kirjoitti:
Kyllä tällä foorumilla näitä lapsia riittää...Oli asia kuin asia, niin aina täytyy jotain p***** kirjoittaa.
tatuoi otsaas sitä dogin kuvaa:D
- lopetan tämän palstan lukem...
et samalla kirjoitti:
tatuoi otsaas sitä dogin kuvaa:D
Aina, kirjoittaa tänne tosiaan ihan mitä vaan, JOKU IDIOOTTI pilaa keskutelun kulkua... En ymmärrä mitä mieli hyvää ne aiheuttaa, mutta kannattaisi, ehkä miettiä minkälaiset fetissit ovat ns. terveitä...
Niidenkin viestien kirjoittajat, eivät kyllä uskalla päin naamaa sanoa kellekkään mitään, on rohkeaa kirjoittaa täällä nimettömänä ja haukkua/pilailla toisten kustannuksella...
Aikuistukaahan jo!!!!
- ,.,.,
lapset taas liikkeellä. Minkähän ilon tuollaisista kirjoitteluista saa?
- kysyä
Kannattaa ihan kysellä kultasepän liikkeestä.. Ne extra petin korut ovat kyllä kauniita, mutta tosiaan kullattuja, itselleni meinaan tulee pientä allergian poikasta niistä...
Laitahan tänne viestiä, jos löydät josstain niitä koruja...=)
Tietty hei, nuo näyttelyt voi olla kanssa hyvä koluta... Itse tein Voittajasta mielettömän hienon löydön, en korua, mutta ikkuna koristeen...- Tanskandoggi rescue sivuja!
Itse löysin tanskandoggi rescue sivuilta hienon tinasta valmistetun kaulakorun dogista, joka on kullattu! Eikä ollut pahan hintainen, jos välttää ei täysin kultainen koru.
- doggi75
Tanskandoggi rescue sivuja! kirjoitti:
Itse löysin tanskandoggi rescue sivuilta hienon tinasta valmistetun kaulakorun dogista, joka on kullattu! Eikä ollut pahan hintainen, jos välttää ei täysin kultainen koru.
Ja kaunishan se oli, mutta haen kultaista, koska ainoa mitä voin käyttää on täysin kultainen. Oman kaupunkini kultaliikkeet olen kiertänyt läpi huonolla menestyksellä. Villakoiraa ja noutajaa olis ollut tarjolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1794757Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä402536- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811348
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321193Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451180Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887