Oon fanittanu mad-croccii mut aattelin että alan juomaan sitä missä on suurin kofeiini pitoisuus onko jollain tietoa missä kaupan jomassa on korkein kofeiini pitoisuus
Vahvin energia juoman kofeiini pitoisuus
8
6201
Vastaukset
- löytyvät netistä
ja kaikkien tuotteiden tuotetiedot löytyvät myös.
Kokeile hakea itse.- kofeeiniiiii
oon kattellu kaupoissa energia juomia ni nyt on joku uus ni se R20 ni siin oli toi kofeeinipitoisuus joku 44g/152ml ni siit saa ergiaa =D ja se on litran pullossa.
- ....
Useimmissa juomissa on tuo 32 mg/ 100 ml. Umphissa (jota ei kylläkään taida kaupasta saada) on käsittääkseni 99mg, mutta se kuinka kofeiini-pitoista juomasta tulee riippuu tietenkin siitä kuinka suureen määrään nestettä sen laittaa, että siitä saisit varmaan korkeimman pitoisuuden. Muuten nuo kaupan juomat on tosiaan kaikki aika samaa luokkaa.
- Kofeiinia
Apteekeista saa kofeiinitabletteja. En suosittele kuin todelliseen tarpeeseen ja lyhytaikaisesti.
- napsja
Ei mitään haittavaikutuksia.
- vvanhempi kuin 19
No eiköhän ne alkon hinnastosta löydy. Vai eikö sulla olekaan ikää vielä itse hakea sitä :D
kasva ensin täysi-ikäiseksi- Hellhammer
o/
- Juumis
K S MARKET ENERGIA JUOMIA KATTOMASSA M-150 67 MM noin 100 MM JOKA PULLO LÖYTYY 0.5 0.355 väitäisin se on vahvin siinä on paljon sokeria en varmaan joka M-150 enegiajuomas kofien pituisus sokeria 8 pullo keskiKoala meinna mulle kaa tulla raulisesti TV MITÄÄN OLI HYVÄÄ HALPAA SUOSITELEN ei olisi oli muteen tosi vaikeeta oli pidättää mutta onnistui valitetavasti kuinti pitkään pelasinne oli muuten vaikea liikaa kauhea ottaa resnosti otti sain pysyin melkein hereillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644202Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372484- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801302
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840